The Outlaw Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik terroriseer altijd een van de SA dorpjes.Dan rijd ik op de Sanchez en knal iedereen dood Hij is de Wanabee DIrty Harry :lol: HEb een heel Arsenaal aan Bommen..altijd fijn om die lijken door de lucht te zien vliegen geeft me zo'n kick..... heerlijk als ik dat doe ben net Timothy McVeigh :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Op The Strip wat rond touren met een snelle wagen. Wat rond rijden in Shady Creeks,een heerlijk gevoel. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 in los santos rondhangen in de Ds rondhangen :dollar: met gangs rondhangen :alien3: en secrest zoeken :camera: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) als ik missies uit heb ga ik.. voor de 100% dus oesters en hoefijzers en sprays enz en als ik dat heb.. lkkr rond rijden ouwehoeren met de politie en multiplayer mta voor pc.. en 2 player voor xbox Bewerkt: 21 juni 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yoodoo Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik heb um oowk helemaal uitgespeel en wil m'n savegame op gtagames zette maar in welke map zit ie?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Heb al 100%, kan hem wel niet uploaden want ik heb de PS2 versie Bewerkt: 25 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik cheat zodat San Andreas helemaal anders is met rellen enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) naja iig snel zal het niet vervelen Bewerkt: 21 juni 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik rij door het land om auto's te verzamelen en in m'n garage te zetten. En soms wat mensen naar hel sturen natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNOOP-DOGG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik ga dan elke ander gangs afknallen behalve mijn eigen uiteraard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik ga doen wat ik nu ook doe want kom niet veder met vlieg school, ik doe nu gewoon iedereen afknallen rond racen winkels over vallen triatlon en allemaal van die dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik rijd wat in de ronte, knal iedereen neer, pimp me auto's en zit op gtaforum. [uh.. Tussen door dan he ] Ik ga ook nog een keer het hele eiland in de ronte rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik rij door het land om auto's te verzamelen en in m'n garage te zetten. En soms wat mensen naar hel sturen natuurlijk Ik zoek nu ook coole auto's. En ik ben flink aan het race, wat een *** races zitte erbij EN NATUURLIJK: K-DST LUISTEREN! Bewerkt: 25 juni 2005 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ga gewoon lekker pielen.. Mensjes verrot knallen! B) En alle submissies halen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik verzin meestal zelf missies, of ik ga steeds op een andere manier mensen vermoorden. Auto's tunen is ook wel leuk, en dan met je getunede auto door heel San Andreas heen rijden en kijken of je auto heel huids weer terug komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.