Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik verzin meestal zelf missies. Ik verzin zelfs ook wel eens missies, jammer dat die Mission Maker ''slecht'' is. Ik ga gewoon bugs en glitches zoeken meestal. Mensen neerschieten is natuurlijk altijd leuk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik verzin meestal zelf missies. Ik verzin zelfs ook wel eens missies, jammer dat die Mission Maker ''slecht'' is. Ik ga gewoon bugs en glitches zoeken meestal. Mensen neerschieten is natuurlijk altijd leuk . Ik ook, zoveel mogenlijk mensen vermoorden met een mes in 2 minuten. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik bijvoorbeeld dat er een geeime deal plaats vind ergens en dat je een dealer moet overvallen die dar heen gaat en dat je dan die auto moet tunen en naar de deal moet gaan met die auto. daar aangekomen moet je alle mensen vermoorden maar de auto moet heel blijven. nu krijg je 4 sterren (cheat). Je moet nu snel naar je opdrachtgever toe, zorg dat je in je auto nitro het geinstaleerd anders ben je niet snel genoeg. Als je bij je opdrachtgever bent moet je hem even verdedigen en dan ben je klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik ga het meest naar san fierro en daar ga ik dan met en Banshee of Cheetah naar transfender. Daar bouw ik dan mijn auto helemaal op met nitro 10x enzovoort. Dan ga ik naar een safe house ,dan save ik hem en ga lekker rondcrossen met die auto Ook doe ik vaak de de cheat dat je een Hydra krijgt (jumpjet) en ga ik helemaal zo hoog als je kan vliegen en lkkr parachute springen. :rolleyes: :lol: Of met een Stuntplane loopings maken en ook parachute springen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik rij dan altijd met de Quad of Sanchez. Door San Fierro natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik bijvoorbeeld dat er een geeime deal plaats vind ergens en dat je een dealer moet overvallen die dar heen gaat en dat je dan die auto moet tunen en naar de deal moet gaan met die auto. daar aangekomen moet je alle mensen vermoorden maar de auto moet heel blijven. nu krijg je 4 sterren (cheat). Je moet nu snel naar je opdrachtgever toe, zorg dat je in je auto nitro het geinstaleerd anders ben je niet snel genoeg. Als je bij je opdrachtgever bent moet je hem even verdedigen en dan ben je klaar. Ja ik doe ook vaak drugsdeals, moet ik bijvoorbeeld een doos met drugs op gaan halen bij Emmet's House (waar je moest leren schieten) met een Forklift. Dan moet ik die doos achter de Burglary Van zetten en met de Van naar een drugsdealer rijden en z'n geld jatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TimERZ Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 gewoon wat mensjes kille of wat rondrijde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MadMike Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 van alles soms ook stunten met een vliegtuig helaas gaat dit vaak mis maar meestl beetje auto rijden en op mensen schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ja, ik zit ook wel een beetje met mijn fantastie te spelen. Bijvoorbeeld dat je moet parachute springen in de leger. een tank stelen. en dan totslot de 5 sterren kwijtraken . Zo heb je een tank zonder cheats en wat ik nog meer leuk vind -Gebieden veroveren -lekker de politie dollen enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Ik heb alle missies al uitgespeelt. B) Als ik nu sanandreas ga spelen ga ik meestal in een bus rondrijden. Maar ook de politie achter mij aan laten komen en dan ontsnappen. En ook mensen vermoorden. Ik ga ook wel eens gewoon vliegen enzo. Maar meestal gewoon lekker in auto's(meestal de bus) rondsjezen. :rolleyes: Bewerkt: 26 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 -Alle kledingwinkels leegkopen -In de woestijn rondrijden -Tegen het leger vechten B) -FBI truck stelen en de FBI dan pesten (whahaa you can't get me whahaa) -Unique stunts zoeken -... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik doe (nog niet uitgespeelt op de pc maah op de ps2) een eige bedrijf beginnen ga ik bijvoorbeeld met het vliegtuig piloot spelen en dan in in een andere stad een VAN pakken en dan gaan rondrijden en dan bij huizen stoppen alsof ik iets moet afleveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
....AloNe.... Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Als ik alle missies heb gedaan ga ik alle horsehoes,tags,oysters zoeken.En wat mensen in de fik steken met me flame thrower Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 als ik echt alles heb gehaalt maak in een backup van de map gta san andreas en ga ik mods en dergelijke instaleren krijg je weer een hele nieuwe wereld enzo. En natuurlijk lol trappen vette stuntst doen mooi achtervolgingen enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik ben nu bezig de 100% te halen en daarna ga ik gewoon mensen vermoorden ,auto's,opblazen,computerspelletjes,spelen,basketballen,poolen,racen,vliegen,parac hutespringen etc.. genoeg te doen in de staat San Andreas B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.