Jump to content

Wat doen jullie?


Ronaldje

Recommended Posts

Het "langste met 5 sterren" record verbeteren.

Mod bouwen zodat er een NRG500 op de Mount Chiliad staat die 350 kan, en dan eraf jumpen

oneindig granaten blijven gooien naar alles en iedereen

Headshots doen met Silenced

dik boeken met FCR900

en nog veel meer enzo :puh: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pokerface

    7

  • m.o.d

    3

  • The Hulk

    3

  • Houstyn

    3

-Luchtgevechten met een hydra.

-Met een freeway door the country rijden en als ik een andere zie met een freeway knal ik naar hem dan rijd hij vliegensvlug weg dan doe ik een raceje tegen hem en als hij pletst sla ik hem verrot.

-Gevecht houden in het flikkenkantoor.

-Zoveel mogelijk mensen in de fik steken.

Link to comment
Delen op andere websites

-Overdag met een zonnige periode , cruisen met een 'Bf Injection' op Verona Beach in je Boxers , en een beetje zwemmen in zee .

-S'avonds in een tuxedo met een Relaxde Black Esperanto Getuned Cruisen en Drive By's doen rond Grove Street met Playback FM op . tot een uur of 3 , Daarna terug naar Johnson house .

Link to comment
Delen op andere websites

Net zo lang gokken tot ik zoveel geld heb dat er alleen maar 9's staan :)

Verkeersopstoppingen op de snelweg veroorzaken en dan wat granaten gooien, en als alles ontploft een paar foto's maken :ph34r:

(op de ps2): een 2-player game starten en dan drive-by's doen met z'n tweeen en het zo lang mogelijk volhouden

alle kleine straatjes verkennen

En natuurlijk: RELLUH!

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon met een straaljger allemaal stunts uitvoeren :)

Of naar mount chilliad gaan met een auto bijvooreeld een camper :puh:

En er dan vervolgens vanaf rijden.

Of nog iets leuks met mount chilliad:

Het record verbeteren met een BMX van de berg afrijden zonder te vallen...

Of gewoon lkkr door de steden heen rijden met een nrg500 B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Als ik GTA heb uitgespeeld,ga ik meestal gewoon new game doen,alleen dan bijv. met onnodige cheats die simpele dingen onhaalbaar maken(zoals vliegende auto's cheat tijdens een auto race),dan maak je de game(iets)moeilijker waardoor je er meer tijd aan besteed,zodat je wat langer met je spel kan kl0ten:P

Eerlijk gezegd raad ik het je niet aan,want tis echt saai om al die filmpjes enzo. te zien,en het spel blijft niet meer 'spannend' :zz: . Maar ja als je het spel graag weer speelt zal ik het je aanraden :tu:

Dit zijn de dingen die ik altijd doe:

-Sportwagens zwaar pimpen en lekker met de (auto)radio keihard aan door San Fierro heen rijden;

-Politie op de hielen laten zitten,vooral leuk bij vliegveld(San Fierro),en dan over die gele schansdingen heen rijden,of bijv. dicht bij water als de politie dicht bij is,snel een andere kant op gaan,flikkeren ze in het water,ziet er best komisch uit :schater: ;

-De meest rare sprongen maken(die natuurlijk niet altijd goed gaan,zo heb ik iemand OTHOOFD omdat ik met me motor tegen iemands kop flikker) :puh: ;

-Bugs ontdekken ;

-En natuurlijk op Bigfoot,Leatherface,een of andere Serial Killer,aliens,ufo's etc jagen!!

Of bijv. op de snelweg overal bussen neerzetten zodat niemand er meer langs kan,wachten tot het vol is,en dan natuurlijk een mooi fototje(dat je misschien doet denken aan vakantiefiles :duh:

Of je gaat allemaal Vortex' spawnen en dan een fototje,en dan de boel opblazen natuurlijk ^_^

Je kan ook bij de cheat alle auto's kunnen vliegen op een auto staan,wachten tot ie rijd en dan op de auto schieten(maar niet dat ie ontploft,of de bestuurder dood gaat),dan rijdt ie natuurlijk f*cking snel en gaat ie vliegen.Eenmaal in de lucht,kun je bijv. molotov's ofzow naar beneden gooien,moet je alleen niet té hoog zijn,anders dan kun je de bommen niet meer zien ploffen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...