The Hulk Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Naar andere landen met me gang en zo naar de Traids enzovoort. Maar ik koop nu GTA iv. Dat is inderdaad altijd wel leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lorenzo gta Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 haha ik vind het echt helemaal geweldig al die reacties, eigen missies bedenken, pakjes zogenaamd afleveren whaha ik ga altijd met nrg-500 stunts zoeken en proberen, bumbs vinden enz.. of met me gang politie neer knalle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robbie21496 Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 voor 100% fun: zoek wat grovestreet gangsters, en ga met pistolen allemaal agenten doodschieten tot je wanted level 3 hebt, dan ga je met de auto en de gangsters wegscheuren en blijf je agenten doodschieten of je koopt wat shotguns en schiet alles wat je ziet dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.o.d Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 allerlei records verbeteren, rellen, modden ook heb ik een mod dat Verdant Meadows in een basis veranderd(politie kan er niet in), vanaf hier ga ik op zoek naar allerlei wapens/voertuigen, om te stelen oefenen met schieten op auto's vanuit een rustler, of gemodde dodo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 allerlei records verbeterenWaarom zie ik jou naam dan niet >>hier<< tussen staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yosata Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 ik heb hem al 100% uitgespeeld, en meestal ga ik gewoon met cheats lol trappen ofzo, of wat rondvliegen met een hydra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.o.d Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) allerlei records verbeterenWaarom zie ik jou naam dan niet >>hier<< tussen staan? ik houd mijn eigen records bij, en schrijf deze op(in word dan heah) dus ik verbeter geen records van anderen, maar alleen van mezelf(lukt me toch niet ) en, als je goed leest, staat modden ook in mijn lijst, en aangezien ik in dat topic geen gemodde handling.cfg mag hebben... 3. Het gebruik van mods/editors/trainers of andere aanpassingen aan de gamefiles, zoals het veranderen van de handling.cfg, is niet toegestaan. Bewerkt: 23 maart 2009 door m.o.d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houstyn Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Lekker vliegen en anders een New Game beginnen GTA SA Verveel nooit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noviozone Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Ik ben nogal van de trucks & bussen. Ik heb mods geïnstalleerd van lijndienstwagens en een harmonica-touringbus waarmee ik onlangs een nieuwe buslijn ben gestart die door heel SA voert. De zogenaamde Airport Shuttle. Ik rijd dan via een vaste route langs de vliegvelden van LS, SF en LV via een wijde boog met haltes in alle dorpjes die ik passeer en in de steden zelf. 1 van de moeilijkste punten is de parkeergarage van SF airport waar ik in parking B en E een halte heb. Moet dus met die harmonicabus heelhuids door die bochten komen. Streven is schadevrij te blijven en vooral beschaafd maar toch snel en comfortabel te rijden. Omdat het verkeer in SA zich altijd weer anders gedraagt, je soms door een ongeluk een eind om moet rijden enzo gaat dat niet bepaald vervelen. Maar je moet er wel een beetje liefhebber van grote voertuigen voor zijn Bij interesse laat ik de route op een kaart van SA zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houstyn Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Ik ben nogal van de trucks & bussen. Ik heb mods geïnstalleerd van lijndienstwagens en een harmonica-touringbus waarmee ik onlangs een nieuwe buslijn ben gestart die door heel SA voert. De zogenaamde Airport Shuttle. Ik rijd dan via een vaste route langs de vliegvelden van LS, SF en LV via een wijde boog met haltes in alle dorpjes die ik passeer en in de steden zelf. 1 van de moeilijkste punten is de parkeergarage van SF airport waar ik in parking B en E een halte heb. Moet dus met die harmonicabus heelhuids door die bochten komen. Streven is schadevrij te blijven en vooral beschaafd maar toch snel en comfortabel te rijden. Omdat het verkeer in SA zich altijd weer anders gedraagt, je soms door een ongeluk een eind om moet rijden enzo gaat dat niet bepaald vervelen. Maar je moet er wel een beetje liefhebber van grote voertuigen voor zijn Bij interesse laat ik de route op een kaart van SA zien Graag! Ik ben er wel benieuwt naar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noviozone Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Graag! Ik ben er wel benieuwt naar! Groen puntje: beginpuntRood puntje:eindpunt blauw puntje: halte De route rijd ik in 2 richtingen. Het is vanzelfsprekend dat je dan soms afwijkt van deze lijn ivm bochten die horen bij afritten enzo. Airport shuttle kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leettjuh Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Graag! Ik ben er wel benieuwt naar! Groen puntje: beginpuntRood puntje:eindpunt blauw puntje: halte De route rijd ik in 2 richtingen. Het is vanzelfsprekend dat je dan soms afwijkt van deze lijn ivm bochten die horen bij afritten enzo. Airport shuttle kaart Zo! dat ziet er vet uit! Jammer dat ik dat niet kon. Ik heb SA op de PS2... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 In Las Venturas beetje gokken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.o.d Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Graag! Ik ben er wel benieuwt naar! Groen puntje: beginpuntRood puntje:eindpunt blauw puntje: halte De route rijd ik in 2 richtingen. Het is vanzelfsprekend dat je dan soms afwijkt van deze lijn ivm bochten die horen bij afritten enzo. Airport shuttle kaart Zo! dat ziet er vet uit! Jammer dat ik dat niet kon. Ik heb SA op de PS2... jat een coach, print de kaart uit, en gase maar! je zal alleen geen pasagiers hebben, maar toch.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 reizen met de politie achter me aan en een beetje schieten enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.