Jump to content

Wat doen jullie?


Ronaldje

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pokerface

    7

  • m.o.d

    3

  • The Hulk

    3

  • Houstyn

    3

haha ik vind het echt helemaal geweldig al die reacties, eigen missies bedenken, pakjes zogenaamd afleveren whaha :schater:

ik ga altijd met nrg-500 stunts zoeken en proberen, bumbs vinden enz.. of met me gang politie neer knalle

Link to comment
Delen op andere websites

voor 100% fun: zoek wat grovestreet gangsters, en ga met pistolen allemaal agenten doodschieten tot je wanted level 3 hebt, dan ga je met de auto en de gangsters wegscheuren en blijf je agenten doodschieten

of je koopt wat shotguns en schiet alles wat je ziet dood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

allerlei records verbeteren, rellen, modden

ook heb ik een mod dat Verdant Meadows in een basis veranderd(politie kan er niet in), vanaf hier ga ik op zoek naar allerlei wapens/voertuigen, om te stelen

oefenen met schieten op auto's vanuit een rustler, of gemodde dodo

Link to comment
Delen op andere websites

allerlei records verbeteren
Waarom zie ik jou naam dan niet >>hier<< tussen staan? :7

ik houd mijn eigen records bij, en schrijf deze op(in word dan heah)

dus ik verbeter geen records van anderen, maar alleen van mezelf(lukt me toch niet ;) )

en, als je goed leest, staat modden ook in mijn lijst, en aangezien ik in dat topic geen gemodde handling.cfg mag hebben...

3. Het gebruik van mods/editors/trainers of andere aanpassingen aan de gamefiles, zoals het veranderen van de handling.cfg, is niet toegestaan.
Bewerkt: door m.o.d
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nogal van de trucks & bussen. Ik heb mods geïnstalleerd van lijndienstwagens en een harmonica-touringbus waarmee ik onlangs een nieuwe buslijn ben gestart die door heel SA voert. De zogenaamde Airport Shuttle. Ik rijd dan via een vaste route langs de vliegvelden van LS, SF en LV via een wijde boog met haltes in alle dorpjes die ik passeer en in de steden zelf. 1 van de moeilijkste punten is de parkeergarage van SF airport waar ik in parking B en E een halte heb. Moet dus met die harmonicabus heelhuids door die bochten komen. Streven is schadevrij te blijven en vooral beschaafd maar toch snel en comfortabel te rijden. Omdat het verkeer in SA zich altijd weer anders gedraagt, je soms door een ongeluk een eind om moet rijden enzo gaat dat niet bepaald vervelen. Maar je moet er wel een beetje liefhebber van grote voertuigen voor zijn :Y

Bij interesse laat ik de route op een kaart van SA zien :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nogal van de trucks & bussen. Ik heb mods geïnstalleerd van lijndienstwagens en een harmonica-touringbus waarmee ik onlangs een nieuwe buslijn ben gestart die door heel SA voert. De zogenaamde Airport Shuttle. Ik rijd dan via een vaste route langs de vliegvelden van LS, SF en LV via een wijde boog met haltes in alle dorpjes die ik passeer en in de steden zelf. 1 van de moeilijkste punten is de parkeergarage van SF airport waar ik in parking B en E een halte heb. Moet dus met die harmonicabus heelhuids door die bochten komen. Streven is schadevrij te blijven en vooral beschaafd maar toch snel en comfortabel te rijden. Omdat het verkeer in SA zich altijd weer anders gedraagt, je soms door een ongeluk een eind om moet rijden enzo gaat dat niet bepaald vervelen. Maar je moet er wel een beetje liefhebber van grote voertuigen voor zijn :Y

Bij interesse laat ik de route op een kaart van SA zien :tu:

Graag! Ik ben er wel benieuwt naar! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Graag! Ik ben er wel benieuwt naar! :Y
Groen puntje: beginpunt

Rood puntje:eindpunt

blauw puntje: halte

De route rijd ik in 2 richtingen. Het is vanzelfsprekend dat je dan soms afwijkt van deze lijn ivm bochten die horen bij afritten enzo.

Airport shuttle kaart

Zo! dat ziet er vet uit! Jammer dat ik dat niet kon. Ik heb SA op de PS2...

Link to comment
Delen op andere websites

Graag! Ik ben er wel benieuwt naar! :Y
Groen puntje: beginpunt

Rood puntje:eindpunt

blauw puntje: halte

De route rijd ik in 2 richtingen. Het is vanzelfsprekend dat je dan soms afwijkt van deze lijn ivm bochten die horen bij afritten enzo.

Airport shuttle kaart

Zo! dat ziet er vet uit! Jammer dat ik dat niet kon. Ik heb SA op de PS2...

jat een coach, print de kaart uit, en gase maar! :puh:

je zal alleen geen pasagiers hebben, maar toch.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...