erazer Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Ik zit aan 95% nog de Mount Chiliad MTB missies, Paramedic en de foto's (zo uit het hoofd) Jaren geleden heb ik het al gespeeld, maar toen raakte ik vast op de flightschool. Ondertussen heb ik een gamepad voor om de PC en vliegen doe ik nu met m'n ogen dicht Als ik het 100% uit heb, ga ik samp spelen. Vroeger ook al gedaan, maar toen kende ik SA nog niet zo goed. Ik heb het nog niet helemaal uit, maar het lijkt me tof om opnieuw te beginnen En rondvliegen en vigilante 9999 halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houstyn Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 Eey ik had eerder al wat geplaats maar dat klopt niet meer. Nu ik weet hoe het werkt doe ik bijna alleen nog GTA San Andreas Multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordir Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 lekker over arnena 69 vliegen en achternagezeten worden door hydra`s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Ik heb GTA SA nog niet uit, maar ik zou altijd wat rondrijden door de stad en wat rellen veroorzaken! Of vliegen met vliegtuigen of helicopters. Leuk hoor!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Modden, multiplayer spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NitroSWA Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 ik zit nu in een clan (the owner) en ik doe ook Clanwars en dat is echt vet!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Knife pakken, achter een willekeurig character aansluipen, en de keel doorsnijden... Daar kan ik wel een tijdje zoet mee zijn. En natuurlijk originele manieren bedenken om moorden te plegen. Dan ben ik verrassend creatief. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Knife pakken, achter een willekeurig character aansluipen, en de keel doorsnijden... Daar kan ik wel een tijdje zoet mee zijn.Moet je zeker eens doen nadat je een traangasgranaat tussen een groepje mensen hebt gegooid en vermoord dan op die manier één van die mensen. Ik zal je de uitkomst niet verklappen om je plezier niet van te voren al in te tomen. Maar de eerste keer zal je zeker hilarisch vinden. Daar kan ik wel een tijdje zoet mee zijn.PS Het is een glitch die al in dit forum is benoemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Ik ga meestal oproer kraaien in één van de politiebureaus Ik doe altijd wedstrijdje met vrienden. Om ter langst overleven zonder cheats! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henkipje Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 ik ga opnieuw beginnen maar dan ZondeR codes veel leiperr ;p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Lekker rondvliegen Hydra's achter me aan laten komen en vernietigen xD Verder gewoon wat rijden en opgeslagen missies herhalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.