Jump to content

Wat doen jullie?

Ronaldje

Recommended Posts

Ik zit aan 95%

nog de Mount Chiliad MTB missies, Paramedic en de foto's (zo uit het hoofd)

Jaren geleden heb ik het al gespeeld, maar toen raakte ik vast op de flightschool. Ondertussen heb ik een gamepad voor om de PC en vliegen doe ik nu met m'n ogen dicht :puh:

Als ik het 100% uit heb, ga ik samp spelen. Vroeger ook al gedaan, maar toen kende ik SA nog niet zo goed. Ik heb het nog niet helemaal uit, maar het lijkt me tof om opnieuw te beginnen :D

En rondvliegen en vigilante 9999 halen :D

Delen op andere websites

• Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pokerface

7

• m.o.d

3

• The Hulk

3

• Houstyn

3

Knife pakken, achter een willekeurig character aansluipen, en de keel doorsnijden... Daar kan ik wel een tijdje zoet mee zijn.

En natuurlijk originele manieren bedenken om moorden te plegen. Dan ben ik verrassend creatief.

Delen op andere websites

Knife pakken, achter een willekeurig character aansluipen, en de keel doorsnijden... Daar kan ik wel een tijdje zoet mee zijn.
Moet je zeker eens doen nadat je een traangasgranaat tussen een groepje mensen hebt gegooid en vermoord dan op die manier één van die mensen. Ik zal je de uitkomst niet verklappen om je plezier niet van te voren al in te tomen. Maar de eerste keer zal je zeker hilarisch vinden. ^_^Daar kan ik wel een tijdje zoet mee zijn.

PS Het is een glitch die al in dit forum is benoemd.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...