asperitas Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb die missie net gedaan met jizzy, en ik kwam bij angel pine, dus heb ik bij het trailerpark met mijn auto buiten gesaved. Normaal zou die auto er nog staan, maar nu is hij weg! Kan ik die auto nog ergens krijgen, zodat ik pimp missies kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 jah...die rijden gewoon rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Steel een lowrider en kijk offie wil bouncen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 In Los Santos zit een benzine station met een auto wasserette die auto(Broadway) dus dan kan je gelijk die missie doen succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.