Jump to content

Saaii...


coolnniek9

Recommended Posts

Lol jullie kennen het wel...

Ik heb GTA IV inmiddels 4/5 keer uitgespeelt en het is SAAI

Als ik niks te doen heb loop ik naar de koelkast, kijk ik een beetje en doe ik hem weer dicht, jullie kennen dit wel; vanuit verveling XD . Daarna loop ik gerust naar me Xbox, ik doe hem aan en ga maar eens effe auto rijen dat ook saai word na een uur 1 - 2.

Hebben jullie mischien suggesties om iets te doen als je iv uitgespeeld heb, iets waar nog actie in zit. Dus niet uit eten met Roman ofzo XD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • coolnniek9

    6

  • Phoenyxar

    4

  • Jacky-2007

    3

  • vice infernusX

    3

En wat moet ik dan gaan doen met die mes/honkbal in die steegjes? XD

Gewoon mensen neersteken/slaan, je kan zo experimenteren en ontdekken hoe je moet slaan wanneer en hoe, zodat je met 2 slagen iemand doodkrijgt door het hoofd te raken ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

En wat moet ik dan gaan doen met die mes/honkbal in die steegjes? XD

Gewoon mensen neersteken/slaan, je kan zo experimenteren en ontdekken hoe je moet slaan wanneer en hoe, zodat je met 2 slagen iemand doodkrijgt door het hoofd te raken ;) .

Dan kan ik binnen 10 seconden 5 mensen doodslaan waardoor ik xbox gamepunten krijg!

Of was het 10 mensen binnen 10 seconden? >_>

't zal wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

10 autos waren het ;l

Deze bedoelde ik;

Finish Him G15

Complete 10 melee counters in 4 minutes.

Melee counters zijn -zoals de naam zegt overigens- tegen aanvallen. D.w.z. dat je een slag van een vijand moet ontwijken en dan terug moet slaan. Het is niet zomaar mensen doden met een mes of een ander melee wapen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol jullie kennen het wel...

Ik heb GTA IV inmiddels 4/5 keer uitgespeelt en het is SAAI

Als ik niks te doen heb loop ik naar de koelkast, kijk ik een beetje en doe ik hem weer dicht, jullie kennen dit wel; vanuit verveling XD . Daarna loop ik gerust naar me Xbox, ik doe hem aan en ga maar eens effe auto rijen dat ook saai word na een uur 1 - 2.

Hebben jullie mischien suggesties om iets te doen als je iv uitgespeeld heb, iets waar nog actie in zit. Dus niet uit eten met Roman ofzo XD

aangezien je een xbox hebt kun je GTA: Episodes of Liberty City kopen zoals ik gedaan heb

daar zijn er een heleboel leukere dingen zoals basejumpen, triatlon ...

Link to comment
Delen op andere websites

singleplayer bij GTAIV word op gegeven moment gewoon saai omdat er weinig variatie in de wereld zit.

Daarom had ik ook zoveel genoten van mijn 1e maand gratis gold lidmaatschap op xbox live ... XD

@hierboven Zoveel geld heeft een persoon zoals ik niet :N

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik 10 mensen op me af laten springen? ( behalve politie want die gaat gelijk schieten )

Bij helitours daar komt om de 5 minuten een politieagent een hotdog kopen dus hou daar rekening mee voor de rest heb je daar geen last van politie check deze tutorial maar:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inderdaad geen reed meer te doen als je de storyline hebt uitgespeeld, dit is erg jammer.. Zo te zien heb je hem voor de Xbox dus raad ik je aan om de uitbreiding: The Ballad of Gay Tony te kopen. Een compleet nieuwe verhaal met nieuwe wapens, auto's en missies. Je kunt er veel meer dingen doen zoals parachute springen, dansen, golfen en je hebt een APC tank waarmee je behoorlijke schade in Liberty City kunt aanrichten. Allemaal leuke dingen die je in GTA:IV niet hebt, dus ik zou deze aanschaffen.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Er is inderdaad geen reed meer te doen als je de storyline hebt uitgespeeld, dit is erg jammer.. Zo te zien heb je hem voor de Xbox dus raad ik je aan om de uitbreiding: The Ballad of Gay Tony te kopen. Een compleet nieuwe verhaal met nieuwe wapens, auto's en missies. Je kunt er veel meer dingen doen zoals parachute springen, dansen, golfen en je hebt een APC tank waarmee je behoorlijke schade in Liberty City kunt aanrichten. Allemaal leuke dingen die je in GTA:IV niet hebt, dus ik zou deze aanschaffen.

Idd. Bij mij begon het ook een beetje te vervelen, maar dankzij TBoGT heb ik veel meer speelplezier. Er zijn ook weer extra achievements en daarmee kun je ook weer aan de slag :)!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...