Jump to content

Saaii...


coolnniek9

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • coolnniek9

    6

  • Phoenyxar

    4

  • Jacky-2007

    3

  • vice infernusX

    3

Tip der aller tips, alle credits gaan naar forumlid Iscariah: Laat de auto eens staan, en ga eens lopen door Liberty City!

Klinkt saai, maar je ziet, hoort, en ervaart zoveel meer dan. Pak ter variatie af en toe de metro voor een stukje, en ga op die manier eens van je safehouse op Bohan naar je safehouse op Alderney. Geloof me, je zal versteld staan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Tip der aller tips, alle credits gaan naar forumlid Iscariah: Laat de auto eens staan, en ga eens lopen door Liberty City!

Klinkt saai, maar je ziet, hoort, en ervaart zoveel meer dan. Pak ter variatie af en toe de metro voor een stukje, en ga op die manier eens van je safehouse op Bohan naar je safehouse op Alderney. Geloof me, je zal versteld staan! :tu:

Dat is iets wat ik aanraad, maar dan vooral in Algonquin, leer al lopend van de politie te ontsnappen, het geeft je zoveel meer plezier en het is echt leuk, door de smalle steegjes en straatjes lopen, mensen hierbij neerslaan/omverduwen... en ook de metro nemen is wel leuk en probeer te leven zoals een gewone burger, neem de taxi of eigen auto naar Metro... Werk... :) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik vermaak me altijd wel door met een Maverick laag door de skyline te vliegen en vervolgens netjes te landen precies midden in Times Square op het grote kruispunt. Daarna uitstappen, lekker losgaan met je wapens en vervolgens weer ontsnappen met je helikopter. Gewoon laag blijven vliegen, da's fun. En ik heb het over zó laag dat je politieauto's omver kan beuken :) Je kunt vooral lekker veel vaart maken langs die wegen rondom dat park.

Cheers :bier:

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ook leuk om te doen zijn Police shootouts.

Je gaat in een gebouw o.i.d zitten met LCPD achter je aan.

Het is vooral leuk om op een hijskraan te gaan zitten of op een toren en als de police dan boven komt ram je ze er af :schater::tu:

Voor de mensen die dit willen, een paar locaties>>

Gebouwen(door Jacky-2007):

Klik

Klik

Klik

Klik

Hijskranen/torens(niet allemaal natuurlijk :puh: ) :

Klik

:)

En wat Hearv94 en Jacky-2007 hier boven zeiden over door de stad lopen.

Dat is idd erg gaaf ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tip der aller tips, alle credits gaan naar forumlid Iscariah: Laat de auto eens staan, en ga eens lopen door Liberty City!

Klinkt saai, maar je ziet, hoort, en ervaart zoveel meer dan. Pak ter variatie af en toe de metro voor een stukje, en ga op die manier eens van je safehouse op Bohan naar je safehouse op Alderney. Geloof me, je zal versteld staan! :tu:

ik geloof best dat dat heel leuk is

en dat je veel EE tegen het lijf kunt lopen.

ik heb het weleens geprobeerd maar ik heb weinig geduld

en vind dat lopen te sloom gaan.

en zodra ik een leuke auto zie moet ik er gewoon in rijden :-(

weet iemand tips om mij fitter te krijgen

door te gaan lopen :D

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand tips om mij fitter te krijgen

door te gaan lopen :D

Het is eigenlijk heel leuk hoor, als je even bezig bent ga je blijven lopen en vraag je je af waarom je een auto nodig hebt. Ga op zoek naar EE's, ik heb er zo 2 gevonden :puh: , laat maar gewoon de auto staan en ga op zoek... laat je boeien door de skyline van Algonquin, de achterbuurten vna Bohan, Dukes, Broker en door de vlammen aan de toppen vna de industriepijpen in Alderney :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal eens met hen die voor mij kwamen: Lopend ontdek je het meest. Met de metro ga ik naar onontdekte wijken en dan slenter, klim en val ik door de wijk. Soms heb ik het echter wel gezien en dan stap ik op mijn favoriete vervoersmiddel, de Faggio. Stoer rijd ik rond, en niemand die ziet dat ik een gewetenloze crimineel ben die mensen vermoordt en gebouwen opblaast :schater: Hij gaat niet te snel, waardoor je nog steeds van de omgeving kunt genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een tip: ga naast het rondlopen door de stad, eens met een wapen op straat staan. Mensen die langslopen en dit zien zullen dan iemand opbellen om hun te vragen of ze hem/haar willen ophalen omdat er een gek met een wapen rond loopt :puh:

Wat ook lachen is om gewoon mensen eens achterna te lopen, en te zien wat ze doen, waar ze heen gaan en wat ze in het telefoongesprek allemaal zeggen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...