Jump to content

Saaii...


coolnniek9

Recommended Posts

weet iemand tips om mij fitter te krijgen

door te gaan lopen :D

Het is eigenlijk heel leuk hoor, als je even bezig bent ga je blijven lopen en vraag je je af waarom je een auto nodig hebt. Ga op zoek naar EE's, ik heb er zo 2 gevonden :puh: , laat maar gewoon de auto staan en ga op zoek... laat je boeien door de skyline van Algonquin, de achterbuurten vna Bohan, Dukes, Broker en door de vlammen aan de toppen vna de industriepijpen in Alderney :) .

Helemaal eens met hen die voor mij kwamen: Lopend ontdek je het meest. Met de metro ga ik naar onontdekte wijken en dan slenter, klim en val ik door de wijk. Soms heb ik het echter wel gezien en dan stap ik op mijn favoriete vervoersmiddel, de Faggio. Stoer rijd ik rond, en niemand die ziet dat ik een gewetenloze crimineel ben die mensen vermoordt en gebouwen opblaast :schater: Hij gaat niet te snel, waardoor je nog steeds van de omgeving kunt genieten.

Ook een tip: ga naast het rondlopen door de stad, eens met een wapen op straat staan. Mensen die langslopen en dit zien zullen dan iemand opbellen om hun te vragen of ze hem/haar willen ophalen omdat er een gek met een wapen rond loopt :puh:

Wat ook lachen is om gewoon mensen eens achterna te lopen, en te zien wat ze doen, waar ze heen gaan en wat ze in het telefoongesprek allemaal zeggen :D

bedankt voor de tips ik ga ns rondlopen door de wijken enzo

en dat van die wapens mensen volgen en telefoongesprekken afluisteren lijkt me ook heel leuk dat ga ik zeker proberen

maar als ik met een Faggio rondrijd vind ik dat niet bij me passen

dan voel im me meer een watje :sigaar:

laterz VX

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • coolnniek9

    6

  • Phoenyxar

    4

  • Jacky-2007

    3

  • vice infernusX

    3

En als je gaat rondlopen moet je eens een voor de lol een koptelefoon in je TV stoppen en het geluid hard zetten..

Je zal nu alles veel duidelijker horen. De voetstappen van Niko tot het praten van een ped die nog maar 20m van je afstaat :puh:

Ik doe het bijna elke dag wel een keer en het is echt gaaf !

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

De Faggio. Stoer rijd ik rond, en niemand die ziet dat ik een gewetenloze crimineel ben die mensen vermoordt en gebouwen opblaast :schater: Hij gaat niet te snel, waardoor je nog steeds van de omgeving kunt genieten.

maar als ik met een Faggio rondrijd vind ik dat niet bij me passen

dan voel im me meer een watje :sigaar:

laterz VX

Haha, dat "stoer" bedoelde ik dan ook met een knipoog, het ziet er inderdaad niet uit. Maar waarom ik voor de Faggio ga, is omdat die niet zo snel gaat, waardoor je wel veel kan zien, maar dat het wel aanmerkelijk sneller gaat dan lopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem nu ook uitgespeeld, maar ik ontdek steeds meer! Ik ga al freerunnend (is dat wel een woord? :bonk:) de hele stad rond. Ik probeer ook als een burger te leven wat iemand voor mij al heeft gezegd. s' Ochtends opstaan en dan s' avonds weer terug naar je safe house om te slapen!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook altijd nog een clan joinen, da's ook gezellig.. ^_^

Hoe doe je dat dan?

Dat doe je meestal via Xbox Live bv.

Je zoekt een leuke clan op een leuke game, dat kunnen bv al vrienden zijn van je.

Of je kan er zelf een maken.

Ik zit bv in ''Team PrioX'' een clan op MW/GTA, die ik heb ontmoet op GTA IV. ;)

Dus in het kort:

Je zoekt gewoon aardige mensen(een groep(clan)) en dan vraag je of je in de groep(clan) mag joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...