Jump to content

interview over GTA neXt


PrioX

Recommended Posts

Interessant en natuurlijk wel leuk om te weten, maar voor de rest weten we natuurlijk niks. Het enige wat we weten is dat de game tussen 31 Oktober en het einde van 2010 uit komt.

inderdaad :puh: , ik hoop echt dat rockstar met een aankondiging komt voor een nieuwe GTA

het is wel snel naar TBOGT > maar als R* al een jaar bezig is met een nieuwe GTA wordt het tijd om iets te vertellen :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is redelijk vroeg.. Sneller dan ik had verwacht! Ik ben benieuwd.

Lijkt me ook heel vroeg, maar wat dan ook, is het iets om een jaar naar uit te kijken, ach ik wacht wel gewoon op een aankondiging en een officiële countdown :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet vroeg omdat Rockstar zeker al een jaar aan een nieuwe gta werkt. Je denk toch zeker niet dat ze nu pas gaan beginnen met het verzinnen van personages en het ontwerpen van de stad? Nee joh, daar zijn ze al dik een jaar mee bezig. Wellicht zijn ze gelijk na gta 4 begonnen met het bedenken, en ontwerpen van de volgende gta. Ik verwacht eerlijk gezegd binnenkort de aankondiging en maybe een 1e trailer waar we wat over de nieuwe stad krijgen te zien. Zo gek ik dit niet aangezien de 1e trailer van gta 4 ook al in 2007 verscheen. Ik hoop dat we snel wat meer informatie krijgen wat ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar de volgende gta! Eindelijk geen Liberty City meer, die stad hebben we nou wel een keer gezien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

R* is idd al begonnen met een nieuwe GTA gelijk toen GTA IV uit was. :klap:

sorry dat ik voor dit geen link heb :N maar het is wel al een tijdje bekend dat ze al bezig zijn met een nieuwe GTA _O_

> Ik was anders ook een beetje klaar me LC het is tijd dat R* een nieuwe stad ontwerpt die we nog niet voorbij hebben zien komen in de serie :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Over het bekend maken van een paar details voor een Nieuwe GTA moeten ze eigenlijk zo laat mogelijk doen. Maar juist wel optijd zodeat mensen het te weten komen. Zo veel mogelijk kijken op forums e.d. voor ideeën (de gamers weten wat ze willen). En gewoon rustig aandoen met een game,

R* is idd al begonnen met een nieuwe GTA gelijk toen GTA IV uit was. :klap:

sorry dat ik voor dit geen link heb :N maar het is wel al een tijdje bekend dat ze al bezig zijn met een nieuwe GTA _O_

> Ik was anders ook een beetje klaar me LC het is tijd dat R* een nieuwe stad ontwerpt die we nog niet voorbij hebben zien komen in de serie :dans:

Lijkt me niet echt logisch. Je begint al aan een nieuwe GTA terwijl je nog 2 DLC's moet uitbrengen. Ik zal eerst al me aandacht daarop focussen. Ik denk dat ze nog niet zo heel lang bezig zijn met de nieuwe GTA. En wat jij las over een nieuwe GTA kon makkelijk voor TLAD of TBOGT zijn.

Dat lijkt me ook niet echt logisch. Je hebt wel weer een nieuwe naam, maar omdat het niets in vergelijking kan brengen met de vorige GTA's wordt het denk ik ook minder populair. Het was bij IV ook een beetje om de Verschil met III te zien. Ik denk dat het wel logisch is als het Vice City wordt. Het was vorige keer de 2e in de 3era en ik denk dat dat nu ook wel toepasselijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Over het bekend maken van een paar details voor een Nieuwe GTA moeten ze eigenlijk zo laat mogelijk doen. Maar juist wel optijd zodeat mensen het te weten komen. Zo veel mogelijk kijken op forums e.d. voor ideeën (de gamers weten wat ze willen). En gewoon rustig aandoen met een game,

R* is idd al begonnen met een nieuwe GTA gelijk toen GTA IV uit was. :klap:

sorry dat ik voor dit geen link heb :N maar het is wel al een tijdje bekend dat ze al bezig zijn met een nieuwe GTA _O_

> Ik was anders ook een beetje klaar me LC het is tijd dat R* een nieuwe stad ontwerpt die we nog niet voorbij hebben zien komen in de serie :dans:

Lijkt me niet echt logisch. Je begint al aan een nieuwe GTA terwijl je nog 2 DLC's moet uitbrengen. Ik zal eerst al me aandacht daarop focussen. Ik denk dat ze nog niet zo heel lang bezig zijn met de nieuwe GTA. En wat jij las over een nieuwe GTA kon makkelijk voor TLAD of TBOGT zijn.

Gast, geloof mij. Ze zijn zeker al dik een jaar bezig met het bedenken en ontwerpen van de game. 1 groep focust zich op de 2 DLC en de andere groep focust zich op de nieuwe gta. Je denk toch niet dat ze 1 jaar aan die DLC hebben gewerkt? Daar zijn ze dan direct na gta 4 mee begonnen en hebben ook meteen al een nieuwe gta ontworpen. Rockstar zit echt niet op ze luie reet, die besteden echt niet zoveel tijd aan 2 DLC. Verhaal kon al vóór gta 4 zijn verzonnen en de missies + features zijn zo gemaakt. Nogmaals, ik hoop dat ze binnenkort met de aankondiging komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk geen Liberty City meer, die stad hebben we nou wel een keer gezien. :puh:

Uitgekeken ben ik niet, maar ik ben wel heel benieuwt naar hetgene waar een volgende GTA zich zou afspelen, als je nadenkt, ik kan me zoiets helemaal nog niet voorstellen, iets anders dan LC met die graphics, nieuwe features, zoiets gaat net als IV enorm goed verkopen.

Maar wat Twano zegt: waarchijnlijk zijn er al een tijdje ideeën voor nieuwe GTA-features; personages, missies en dergelijke, daar zijn de scriptschrijvers voor en als die klaar zijn met DLC-werk gaan ze aan het werk met de volgende GTA, terwijl er dan wat wordt gewerkt aan de DLC's door degene die dat dan moeten doen, het zal in ieder geval niet synchroon met mekaar lopen :) ...

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Eerst maakte DMA Design (Rockstar North) alleen VC. Nu werken ook Rockstar NYC en Leeds mee aan de games. Wat dus de productietijd kan verlagen.

Inderdaad, dat is het handige aan de groei van R*, dat ze zware games tenminste kunnen ondersteunen als eigenlijk kleine gameproducer :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...