Jump to content

interview over GTA neXt


PrioX

Recommended Posts

Een kleine onderneming met grote gamenamen :Y. Ze doen het nog altijd beter dan dat supergrote EA en dat supergrote Microsoft. Zij kunnen hun games verneuken op een manier die niet te omschrijven valt.

Dat bedoel ik ook, R* is een van de enige kleine gameproducenten die algemeen de beste games ooit hebben uitgegeven :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Goede games die altijd ondergezeken worden. Om een voorbeeld te noemen, Nintendo toen GTA CW op de DS kwam. De game zou niet geschikt zijn voor kinderen. DUHH!!! Het is GTA! Wat hadden ze dan moeten verwachten :cab: .

Tich jammer dat één van de beste games die er bestaat altijd onder kritiek staat, door mensen die waarschijnlijk zelf een probleem hebben, want anders, als je een normaal rationele mens bent kn je toch niks tegen een spel hebben? Denk er toch over na! He blijft een spel, als het fout gaat, kijk dna naar jezelf in plaats van een ander te beschuldigen...

Link to comment
Delen op andere websites

Over het bekend maken van een paar details voor een Nieuwe GTA moeten ze eigenlijk zo laat mogelijk doen. Maar juist wel optijd zodeat mensen het te weten komen. Zo veel mogelijk kijken op forums e.d. voor ideeën (de gamers weten wat ze willen). En gewoon rustig aandoen met een game,

R* is idd al begonnen met een nieuwe GTA gelijk toen GTA IV uit was. :klap:

sorry dat ik voor dit geen link heb :N maar het is wel al een tijdje bekend dat ze al bezig zijn met een nieuwe GTA _O_

> Ik was anders ook een beetje klaar me LC het is tijd dat R* een nieuwe stad ontwerpt die we nog niet voorbij hebben zien komen in de serie :dans:

Lijkt me niet echt logisch. Je begint al aan een nieuwe GTA terwijl je nog 2 DLC's moet uitbrengen. Ik zal eerst al me aandacht daarop focussen. Ik denk dat ze nog niet zo heel lang bezig zijn met de nieuwe GTA. En wat jij las over een nieuwe GTA kon makkelijk voor TLAD of TBOGT zijn.

Dat lijkt me ook niet echt logisch. Je hebt wel weer een nieuwe naam, maar omdat het niets in vergelijking kan brengen met de vorige GTA's wordt het denk ik ook minder populair. Het was bij IV ook een beetje om de Verschil met III te zien. Ik denk dat het wel logisch is als het Vice City wordt. Het was vorige keer de 2e in de 3era en ik denk dat dat nu ook wel toepasselijk is.

ik denk dat R* zich heeft opgesplitst om de dlc's te maken en ook aan een nieuwe GTA te beginnen . :tu:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ontkracht. In het boekje van EfLC staat dat alle afdelingen die meewerken aan de GTA games mee hebben gewerkt aan EfLC. Dus dat is niet mogelijk.

Dat wil nog niet zeggen dat wanneer de scriptschrijvers klaar zijn, ze niet kunnen verdergaan met het volgende vooraleer de programmers alles bij mekaar flatsen en ontwikkelen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ontkracht. In het boekje van EfLC staat dat alle afdelingen die meewerken aan de GTA games mee hebben gewerkt aan EfLC. Dus dat is niet mogelijk.

Heb je een bron of een bewijs?

Lees slimme :cab: . In het boekje van EfLC staat(...) oftewel, PAK DAT BOEKJE EN GA DE CREDITS LEZEN!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...