Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was even bezig geweest met mission coden en door een beetje te kloten met de upcodes heb ik ontdekt dat de coop mode er nog steeds inzit en je dus toch nog met 2 players tegelijk kan spelen door middel van coop alleen het jammere is dat de controls zijn disabled maar de rest van de code zit er nog wel in hopelijk worden er dan toch mods gemaakt met coop missies ik zal later nog wel ff screeny posten van wat ik had gemaakt het enigste verschil is dat je 2 HUDS zie dus 2 healthbars/ wapen gewoon onder elkaar gezet dus na verloop van tijd komen er coole gta sa mods :D

OK en btw money is enkel geldig voor de player zelf niet voor de COOp en de Tijd hoeft ook maar 1 keer in beeld te staan rockstar is dus wel slim :puh:

maar omdat paar mensen zeiken om screens heb ik er toch nog maar 1tje snel gemmaakt ff simpel de enigste bug is dat het spel geen 2 players kan showen dus je ziet ze niet maar het is goed te zien dat coop nog steeds erin zit en dit is geen fake.

2coop.JPG

:angry: :angry: GEEN FAKE zeg ik hoop dat jullie ut goed vinden en btw missie scripten kan gewoon met BW mission builder voor GTA SA op andere engelse gtaforum staat hoe onder het kopje editing discussion> mission coding..

Bewerkt: door Aad
Geplaatst:

WOW dat zou cool zijn.

Helemaal als je dat via LAN of internet met een partner alle straten onveiligmaakt.

Met zijn 2en even naar de kapper om de kapper ff af te rammen, met zijn 2en een wedstrijdje doen om zoveel mogelijk peds te killen met zijn 2en.

of lekker in een winkel wat aan rond slaan/schieten.

Hartstikke gaaf.

veel succes ermee verder.

JP

Geplaatst:

Gaaf dat de ccop opcodes nog werken...

Ik heb al wel gezien dat R* alle COOP-missies uit cd main.scm verwijderd heeft, maar als de opcodes nog werekn, kunnen we die dus heel eenvoudig van de PS2 versie lenen.... Blijft het probleem van de controls.....

Geplaatst:

als het mogelijk is om het goed te krijgen moet je het zo doen dat player 1 gewoon het het toetsenbord blijft gebruiken en player 2 met een gamepad :lol:

Geplaatst:
als het mogelijk is om het goed te krijgen moet je het zo doen dat player 1 gewoon het het toetsenbord blijft gebruiken en player 2 met een gamepad :lol:

gewoon 2 toetsenborden en muis

2 muizen met die ronde aansluiting en 2 toetsenborden met usb

Geplaatst:

Ut zal moeilijk worden omdat de controls niet meer in de exe zitten dus ook niet in de options menu dus je moet al via memory hacking en een ASI file of zoiets een control menu maken en ik heb dit gemaakt door 2 players te spawnen waar ik later achter kwam maar zoals Patrick al zij de Upcodes zouden van de PS2 kunnen geleend worden dus er zullen misschien dna toch mods uitkomen misschien ga ik het toch proberen met hulp van anderen maar mijn goal is om een totaly stripped scm te maken maar dan met toch de meeste dingen erin het coden is bijna hetzelfde als vice city enkel dati k bepaalde upcodes toch mis die er misschien toch wel zijn maar anders geforumuleerd als iemand wist waar ik de volgende dingen kon vinden

Refresh player_actor

Set Actor player_actor skin to #skinname

want volgens mij bestaat de eerste niet meer en de 2de heb ik al gedeeltelijk gevonden ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...