DriesNL Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 De Gold Star achievement waarbij je elke missie de 100% moet halen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen de tijd hiervoor nemen. Laat het weten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 ik ga het wel doen als ik de storyline heb uitgespeeld dan ga ik de score verhogen. wel een leuke optie dan kun je de leuke missies opnieuw doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 Ik ben nu bezig met TLAD, maar als ik die helemaal uitgespeeld heb dan ga ik natuurlijk TBoGT spelen. Ik zal proberen zoveel mogelijk % te halen. Wie weet 100%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spel Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Ik heb de 'Gold Star' Achiement al Ongeveer een week geleden gehaald. Ik heb nu GTA IV, TLAD, én TBOGT allemaal 100percented. Laat de volgende GTA maar komen! Heb trouwens bij elke GTA alles 100percented, behalve Chinatown Wars, die heb ik net binnen Bewerkt: 16 november 2009 door Spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2009 Ik heb de 'Gold Star' Achiement al Ongeveer een week geleden gehaald. Ik heb nu GTA IV, TLAD, én TBOGT allemaal 100percented. Laat de volgende GTA maar komen! Heb trouwens bij elke GTA alles 100percented, behalve Chinatown Wars, die heb ik net binnen Dan weet jij ook vast waar ik die ene persoon kan vinden in Maisonette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2009 Ik heb de 'Gold Star' Achiement al Ongeveer een week geleden gehaald. Ik heb nu GTA IV, TLAD, én TBOGT allemaal 100percented. Laat de volgende GTA maar komen! Heb trouwens bij elke GTA alles 100percented, behalve Chinatown Wars, die heb ik net binnen Dan weet jij ook vast waar ik die ene persoon kan vinden in Maisonette. De trap op. Gewoon de trap op. Trouwens ik ga wel voor de 100% missie status. Moet hem nog uitspelen, maar dan ga ik ervoor ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2009 er is daar niemand om aan te spreken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spel Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 Ik heb de 'Gold Star' Achiement al Ongeveer een week geleden gehaald. Ik heb nu GTA IV, TLAD, én TBOGT allemaal 100percented. Laat de volgende GTA maar komen! Heb trouwens bij elke GTA alles 100percented, behalve Chinatown Wars, die heb ik net binnen Dan weet jij ook vast waar ik die ene persoon kan vinden in Maisonette. Je bedoelt Joni? (die meid in roze/paarse kleding) Die vind je als je de club binnenkomt, en dan meteen (dus voordat je in de 'feestruimte' komt) naar links te gaan, dan is er aan je rechterhand op een gegeven moment een deur met een bordje waar op staat 'staff only' (of zoiets, ik zeg dit nu even uit m'n hoofd), en daar zit ze. Als je die champagne drink-off gast bedoeld, dan moet je gewoon naar de VIP ruimte, (de 'feestruimte' in en dan meteen rechts de trap op). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 Ik heb de 'Gold Star' Achiement al Ongeveer een week geleden gehaald. Ik heb nu GTA IV, TLAD, én TBOGT allemaal 100percented. Laat de volgende GTA maar komen! Heb trouwens bij elke GTA alles 100percented, behalve Chinatown Wars, die heb ik net binnen Dan weet jij ook vast waar ik die ene persoon kan vinden in Maisonette. Je bedoelt Joni? (die meid in roze/paarse kleding) Die vind je als je de club binnenkomt, en dan meteen (dus voordat je in de 'feestruimte' komt) naar links te gaan, dan is er aan je rechterhand op een gegeven moment een deur met een bordje waar op staat 'staff only' (of zoiets, ik zeg dit nu even uit m'n hoofd), en daar zit ze. Als je die champagne drink-off gast bedoeld, dan moet je gewoon naar de VIP ruimte, (de 'feestruimte' in en dan meteen rechts de trap op). Nee die bedoel ik niet... Maar heb het al gevonden. Je moet eerst de 2 zijmissies van margot(ex van Luis) ofzoiets doen en dan pas zit die vrouw aan de bar bij Maisonette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spel Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 Ik heb de 'Gold Star' Achiement al Ongeveer een week geleden gehaald. Ik heb nu GTA IV, TLAD, én TBOGT allemaal 100percented. Laat de volgende GTA maar komen! Heb trouwens bij elke GTA alles 100percented, behalve Chinatown Wars, die heb ik net binnen Dan weet jij ook vast waar ik die ene persoon kan vinden in Maisonette. Je bedoelt Joni? (die meid in roze/paarse kleding) Die vind je als je de club binnenkomt, en dan meteen (dus voordat je in de 'feestruimte' komt) naar links te gaan, dan is er aan je rechterhand op een gegeven moment een deur met een bordje waar op staat 'staff only' (of zoiets, ik zeg dit nu even uit m'n hoofd), en daar zit ze. Als je die champagne drink-off gast bedoeld, dan moet je gewoon naar de VIP ruimte, (de 'feestruimte' in en dan meteen rechts de trap op). Nee die bedoel ik niet... Maar heb het al gevonden. Je moet eerst de 2 zijmissies van margot(ex van Luis) ofzoiets doen en dan pas zit die vrouw aan de bar bij Maisonette. Oh je bedoelde die 'random character' die bij Maisonette 9 aan de bar zit Volgens mij hoef je daarvoor niet eerst de 2 missies van Margot te doen, bij mij zat die meid er al aan het begin van de game, maarja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 Oh je bedoelde die 'random character' die bij Maisonette 9 aan de bar zit Volgens mij hoef je daarvoor niet eerst de 2 missies van Margot te doen, bij mij zat die meid er al aan het begin van de game, maarja. Bij mij niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.