llllllllll Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 hallo ik ben al een tijdje gta4 aan het spelen maar het laggt nogal hier zijn m'n instellingen van gta4: kunnen jullie me helpen ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Wat zijn je computerspecs? Als deze ruim voldoen kan je even deze fix proberen. Maar volgens mij ligt het aan je PC die GTA IV niet aankan, en dan kan je dus beter echt alles op het laagste zetten (dus ook de resolutie) of een nieuwe PC kopen. Reageren
llllllllll Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Wat zijn je computerspecs? Als deze ruim voldoen kan je even deze fix proberen. Maar volgens mij ligt het aan je PC die GTA IV niet aankan, en dan kan je dus beter echt alles op het laagste zetten (dus ook de resolutie) of een nieuwe PC kopen. oké mijn pc kan GTAIV niet draaien (ik moet een nieuwe processor kopen) 't is een intel core pentinum4 Bewerkt: 16 november 2009 door llllllllll Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Wat zijn je computerspecs? Als deze ruim voldoen kan je even deze fix proberen. Maar volgens mij ligt het aan je PC die GTA IV niet aankan, en dan kan je dus beter echt alles op het laagste zetten (dus ook de resolutie) of een nieuwe PC kopen. oké mijn pc kan GTAIV niet draaien (ik moet een nieuwe processor kopen) 't is een intel core pentinum4 En wat is je videokaart/RAM geheugen? Want je zou zo een nieuwe processor kunnen kopen terwijl het spel niet beter zal lopen omdat je andere specs niet voldoen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.