GTAFlame Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Eey.. Als ik wil saven komt er te staan: Warning! One ore more cheats are activated, we recommend you that you not save cuz your save progres....enz. Hoe komt dit er te staan en wat kan ik er tegen doen? please kan iemand mij helpen? PS: kheb em op de Xbox.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ronaldje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 heej:) dat zijn een paar cheats die wegzijn zodra je je gesavde game weer opstart. moet je ze opnieuw intikken:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Je kan hem gewoon opslaan hoor. Maar in die tekst staat dat je cheats hebt gebruikt en dat je beter niet kan opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Inderdaad, je kan het spel wel gewoon 100% uitspelen met cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 maar Ronaldje.. ik had mijn cheats weg he..dus egen armor geen weapons enzo gewoon niks..(wel al dat geld die je erbij krijgt) En nog steeds krijg ik dat, en wat bedoel je met dat opnieuw intikken? Kun je please uitleggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ronaldje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 heej nou de code opnieuw doen als je de volgende dag weer speelt ofzo.. maar je moet alleen even doorhebben welke codes het zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 dus bijv. als ik een cheat heb met een helikopter? moet ik dan weer opnieuw intikken die cheat van die helikopter? Maar dan komt hij nog een keer denk ik:S shit ik snap het niet meer..:Plol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ja, bijvoorbeeld: Ik tikte 'Rocketman' (hier mee krijg je de jetpack) in en ga m'n savehouse binnen. Nu krijg ik een melding dat ik beter niet kan opslaan omdat ik cheats heb gebruikt maar ik doe het toch...Ik laad m'n savegame weer maar m'n jetpack is weg. Ik tik dus nog een keer de code 'Rocketman' in en....Ik heb m'n jetpack weer! Duidelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ronaldje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 w8 Welke codes heb e gebruikt.. Oneindige gezondheid of nooit politie achter je aan ? Heb je 1 van die 2 gebruikt ? Zo jaah... Dan moet je die code elke ker na het open van het spel opnieuw intikken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Dus toen je dat had gebruikt was toen die melding weg of bleef dat nog steeds toen je wou saven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Nope geeneen van die twee cheats gebruikt..wat ik wel heb gebruikt is..Weapon cheats, Lower wanted Level, Armor full health + 250000, die snelle auto #2, die ene vuggy racer en nog een helikopter.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.