Jump to content

GTA V script 1000 pagina's?

Cylas

Recommended Posts

de engine gaat nu gewoon verder ontwikkeld en geoptimaliseerd worden, grafisch gaat het spel neit beter worden want eht is al enorm zwaar en haalt de limieten van elk platform wel, dus om dan grafisch een schep erbij op te doen is niet bepaald slim. Deze engine gaat gewoon tot eht einde van zijn kunnen ontwikkeld worden, net zoals bij gta san andreas, daar was het maximum van de engine gewoon bereikt en dan is het niet waard om dan het zo te upgraden dat er wel weer ruimte is, die engine was veoruderd en aan het eind van zijn ontwikkeling.

Ja, maar GTA San Andreas was het derde spel met dezelfde engine. En GTA IV is de eerste. Dus ze zullen het grafisch gezien echt wel wat opkrikken hoor. Betere reflectie... dat soort dingen.

Delen op andere websites

de engine gaat nu gewoon verder ontwikkeld en geoptimaliseerd worden, grafisch gaat het spel neit beter worden want eht is al enorm zwaar en haalt de limieten van elk platform wel, dus om dan grafisch een schep erbij op te doen is niet bepaald slim. Deze engine gaat gewoon tot eht einde van zijn kunnen ontwikkeld worden, net zoals bij gta san andreas, daar was het maximum van de engine gewoon bereikt en dan is het niet waard om dan het zo te upgraden dat er wel weer ruimte is, die engine was veoruderd en aan het eind van zijn ontwikkeling.

Ja, maar GTA San Andreas was het derde spel met dezelfde engine. En GTA IV is de eerste. Dus ze zullen het grafisch gezien echt wel wat opkrikken hoor. Betere reflectie... dat soort dingen.

Grafisch zit GTA IV wel goed hoor ;) , trouwens zijn TBoGT en TLaD grafisch ook een heel klein beetje opgekrikt, maar veel moet daar niet aan verandert wordne vind ik, de rest mag gewoon wat groter :puh: .

Delen op andere websites

Wie zegt dat de naam uberhaupt GTA V gaat zijn =.= Kan zowel Gta Taiwan ofzo zijn.

Is ondertussen al meerdere keren gezegt hoor :7 , maar GTA Taiwan nooit hoor, ookal is het maar een voorbeeld ;) .

Kan je me ook zeggen waarom niet...

Dat gaat het waarschijnlijk niet worden omdate R* de steden in de USA gaat houden, denk ik :)

Delen op andere websites

Wie zegt dat de naam uberhaupt GTA V gaat zijn =.= Kan zowel Gta Taiwan ofzo zijn.

Is ondertussen al meerdere keren gezegt hoor :7 , maar GTA Taiwan nooit hoor, ookal is het maar een voorbeeld ;) .

Zoals MS94941 al zei: R* houdt zijn steden in Amerika en Taiwan is al om te beginnen een land, GTA gaat over steden of eenmalig: staten. R* doet dat omdat de interesse het grootst is in Amerikaanse steden en geef toe: wil jij nu bvb een GTA doorbrengen tussen Fransen of Taiwanezen, dat is niet de ideale setting voor een GTA...

Delen op andere websites

waarom maar eenmalig in staten ik vindt het platte land in sa wel wat hebben in ik denk dat ik niet de enige ben!

Cylas

Ik verwijs gewoon terug naar het feit dat er nog maar één keer een GTA zich heeft afgespeelt in een staat ;) .

Maar ik verlang ook terug naar het platteland hoor, maar dan wel natuurlijk ook een heleboel steden...

Delen op andere websites

En waarschijnlijk komen er nog meedere GTA's voor GTA 5

waarom dat nou weer? :?

Omdat een GTA V op een nieuwe engine zou draaien en ik zie geen reden waarom ze deze nu al zouden vervangen, trouwens liggen er nog veel open vragen die beantwoord kunnen worden en vele mogelijkheden voor R* om een mooie nieuwe era op te bouwen...

Delen op andere websites

Dat gaat het waarschijnlijk niet worden omdate R* de steden in de USA gaat houden, denk ik :)

@hearv: je kan het niet weten...

Bewerkt: door VineZ
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...