Jump to content

GTA V script 1000 pagina's?


Cylas

Recommended Posts

R$ zal zich hier aan houden hoor ;) .

Hoe weet je dat? Heb je Rockstar Games toevallig geïnterviewd?

Misschien pakken ze het nu heel anders aan en hebben de getallen niets meer met een 'nieuwe' engine te maken. Je weet het niet, en ik zou zo geen andere naam kunnen verzinnen dan GTA Vice City of San Andreas die totaal vernieuwd zijn. Als ze dat wel zouden doen, zou het een beetje gaan verwarren. Een andere stad dan VC of SA is een oplossing maar niet logisch. Iedereen verwacht dat Vice City de volgende stad word en ik zelf ook uiteraard. Ik hoop het althans, maar dan zouden ze de naam wel moeten veranderen.. (lijkt me)

Link to comment
Delen op andere websites

Logisch? Niets is logisch aan R*, ik wil een andere stad, dan blijft het toch overzichtelijker dan wanneer men praat over Vice City van III of IV of V en ga maar voort, ergens moet die lijn toch wel eens stoppen...

Je herhaalt mijn tekst.. :cab: Ik zeg ook dat het vooral niet logisch is als ze het weer VC of SA zouden noemen. Ik denk dat we voorlopig nog niet klaar zijn met die 'lijn' aangezien ze niet voor niets een remake van Libery City hebben gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

I don't give a crap hoelang een pagina duurt, kom op mensen.. Hoeveel pagina's script heeft IV? Hebben we vergelijkingsmateriaal? Misschien dan gelijk aan IV, TLAD en TBOGT bij elkaar opgeteld?

IV, TLaD en TBoGT zijn in principe apparte verhalen. Dus dit klopt niet Jacky ;).

Ja, maar GTA San Andreas was het derde spel met dezelfde engine. En GTA IV is de eerste. Dus ze zullen het grafisch gezien echt wel wat opkrikken hoor. Betere reflectie... dat soort dingen.

Dezelfde engine? Nee hoor, hij was aangepast om een groot spel als SA aan te kunnen. Dat is ook te zien als je hem vergelijkt met Vice City, want San Andreas ziet er gewoon niet uit... :{

waarom maar eenmalig in staten ik vindt het platte land in sa wel wat hebben in ik denk dat ik niet de enige ben!

Cylas

De ''lege plekken'' in San Andreas werd echt niet door elke GTA fan met open armen ontvangen hoor Cylas. Je bent niet de enige, maar een van de WEINIGE :puh:.

En waarschijnlijk komen er nog meedere GTA's voor GTA 5

Bron?

Omdat een GTA V op een nieuwe engine zou draaien en ik zie geen reden waarom ze deze nu al zouden vervangen, trouwens liggen er nog veel open vragen die beantwoord kunnen worden en vele mogelijkheden voor R* om een mooie nieuwe era op te bouwen...

Inderdaad Lennart Hearv, er zijn nog zoveel open plekken in IV als je erover nadenkt. Rockstar kan ook terug in de tijd gaan en dan met wat personages uit IV/TLaD/TBoGT/mengeling een verhaal starten. Zoals in de III era gedaan is.

Hoe weet je dat? Heb je Rockstar Games toevallig geïnterviewd?

Dat heet logica mijn beste Twano :cab: . Het was zo in het verleden, en waarschijnlijk houd Rockstar die traditie gewoon aan. Daar heb je geen bron voor nodig, dat is gewoon logica.

daarvoor heb je mods

Awesome :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar GTA San Andreas was het derde spel met dezelfde engine. En GTA IV is de eerste. Dus ze zullen het grafisch gezien echt wel wat opkrikken hoor. Betere reflectie... dat soort dingen.

Dezelfde engine? Nee hoor, hij was aangepast om een groot spel als SA aan te kunnen. Dat is ook te zien als je hem vergelijkt met Vice City, want San Andreas ziet er gewoon niet uit... :{

jawel, het is dezelfde engine. Ow, als aanpassen betekent dat je een nieuwe engine hebt, waarom noemen ze de DLC's dan uitbreidingen? voor die 2 is de engine ook aangepast.

San Andreas heeft nog steeds dezelfde engine als GTA3, hij is alleen geevolueerd.

Link to comment
Delen op andere websites

benhelsloot, dat is ondertussen al heel lang gekend en zijn al meerdere topics over, maar dankzij die foto zie ik dat hij er wel op lijkt, maar helemaal niet perfect...

oooh srry ben 2 weken niet op de pc geweest dus ik heb dat niet mee gekregen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...