Jump to content

GTA V script 1000 pagina's?


Cylas

Recommended Posts

ik zat gewoon wat rondte snuvelen op het web en zag dit

WOA goed gevonden! :D

nu zijn er 3 kanidaten die de meeste kans hebben :puh:

Vice City, Frankrijk of London...

Waar haal jij Londen vandaan :?

Daarbij vind ik Frankrijk ook maar heel vaagjes...

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat gewoon wat rondte snuvelen op het web en zag dit

WOA goed gevonden! icon_mrgreen.gif

nu zijn er 3 kanidaten die de meeste kans hebben puh2.gif

Vice City, Frankrijk of London...

haha, tuurlijk, sna andreas maakt geen kans hoor ;l

en waarom niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was sarcasme :7 , het gaat eigenlijk tussen VC , SA...

... en misschien wel een hele nieuwe stad.

Cylas

Laten we hopen, dan heeft de stad in wezen geen geschiedenis en kunnen we iets nieuw beginnen, iets als...

Roquefort City (Philadelphia) :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt ook Washington niet uitsluiten, een hele tijd terug las ik over een verhaal van een r* fotograaf daarzo die fotos maakte, naja het is iig een mooie setting, veel landmarks enzo.

Ook leuk voor een verhaal is als je dit keer niet een persoon speelt die niks te verliezen heeft, maar een persoon die dat wel heeft

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt ook Washington niet uitsluiten, een hele tijd terug las ik over een verhaal van een r* fotograaf daarzo die fotos maakte, naja het is iig een mooie setting, veel landmarks enzo.

Ook leuk voor een verhaal is als je dit keer niet een persoon speelt die niks te verliezen heeft, maar een persoon die dat wel heeft

Washington? Raar, zou ik net niet aan denken want dat is zo klein en al helemaal niet zo gekend voor misdaad als NY, Miami, LA, Chicago en Philadelphia, dat zijn zo de 5 Amerikaanse steden met het grootste criminele 'verleden' :7 .

Je tweede punt, hoe zouden ze zoiets moeten weergeven? Iemand die al van een tamelijk goede positie komt? Dat zijn niet direct de personen die in de criminaltiteit belanden, maar R* zou er wel een originele verhaallijn van kunnen maken :) .

Link to comment
Delen op andere websites

tja, het is ook eens leuk om het roer om te gooien en wat nieuws proberen.

er zijn zat criminelen in de gta cannon die van een hoge positie omlaag werden gehaald.

het is toch veel leuker als er een keer mensen op jou jagen dan dat het andersom is? dat is ten minste iets nieuws, ik zie eht wel zitten om bijvoorbeeld een keer (ik neem nu een voorbeeld uit cannons) een persoon als vlad te spelen, die werd ook vanuit een best machtige positie omlaag gehaald door nico.

Link to comment
Delen op andere websites

tja, het is ook eens leuk om het roer om te gooien en wat nieuws proberen.

er zijn zat criminelen in de gta cannon die van een hoge positie omlaag werden gehaald.

het is toch veel leuker als er een keer mensen op jou jagen dan dat het andersom is? dat is ten minste iets nieuws, ik zie eht wel zitten om bijvoorbeeld een keer (ik neem nu een voorbeeld uit cannons) een persoon als vlad te spelen, die werd ook vanuit een best machtige positie omlaag gehaald door nico.

Ja, leuk wel eens even maar GTA gaat om het succes maken, in de meest onmogelijke omstandigheden en als je al een belangrijke figuur speelt lijkt dat zo raar... Misschien wel iets voor een DLC ogzo... :7

Link to comment
Delen op andere websites

tja, het is ook eens leuk om het roer om te gooien en wat nieuws proberen.

er zijn zat criminelen in de gta cannon die van een hoge positie omlaag werden gehaald.

het is toch veel leuker als er een keer mensen op jou jagen dan dat het andersom is? dat is ten minste iets nieuws, ik zie eht wel zitten om bijvoorbeeld een keer (ik neem nu een voorbeeld uit cannons) een persoon als vlad te spelen, die werd ook vanuit een best machtige positie omlaag gehaald door nico.

Ja, leuk wel eens even maar GTA gaat om het succes maken, in de meest onmogelijke omstandigheden en als je al een belangrijke figuur speelt lijkt dat zo raar... Misschien wel iets voor een DLC ogzo... :7

dlc, mogelijk, dan zie je het verhaal vanuit verschillende oogpunten. Het is ook wel eens leuk om een verhaallijn te eindigen dat je zelf word vermoord, maar dat is niet erg handig als je daarna nog een vrije wereld wilt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

dlc, mogelijk, dan zie je het verhaal vanuit verschillende oogpunten. Het is ook wel eens leuk om een verhaallijn te eindigen dat je zelf word vermoord, maar dat is niet erg handig als je daarna nog een vrije wereld wilt hebben.

Heb ik ook al eens bekeken als leuk einde, maar jammer dat je dan zit met de vrijheid achteraf...

Zou grappig zijn, dat je in de laatste cutscene je je eigen ziet sterven, moet wel een speciaal iets zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

dlc, mogelijk, dan zie je het verhaal vanuit verschillende oogpunten. Het is ook wel eens leuk om een verhaallijn te eindigen dat je zelf word vermoord, maar dat is niet erg handig als je daarna nog een vrije wereld wilt hebben.

Heb ik ook al eens bekeken als leuk einde, maar jammer dat je dan zit met de vrijheid achteraf...

Zou grappig zijn, dat je in de laatste cutscene je je eigen ziet sterven, moet wel een speciaal iets zijn...

Dat gaat denk ik niet gebeuren. Zoals al werd gezegt: Je kunt daarna niet meer verder. Zou erg raar zijn :D. Het leukste is dat je altijd extra opties krijgt na het uitspelen van de storyline(misschien niet het leukste, maar wel leuk :D) Een vet einde zou ook zijn dat je bijvoorbeeld vlucht uit een stad en opeens in een nieuwe stad zit. Storyline afgelopen, en je kan deze nieuwe stad helemaal verkennen enzo. Dat zou ook vet zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat denk ik niet gebeuren. Zoals al werd gezegt: Je kunt daarna niet meer verder. Zou erg raar zijn :D. Het leukste is dat je altijd extra opties krijgt na het uitspelen van de storyline(misschien niet het leukste, maar wel leuk :D) Een vet einde zou ook zijn dat je bijvoorbeeld vlucht uit een stad en opeens in een nieuwe stad zit. Storyline afgelopen, en je kan deze nieuwe stad helemaal verkennen enzo. Dat zou ook vet zijn :D

Nee dat zou zuigen, want je kan de vorige stad niet meer verkennen en je hebt geen enkele mogelijkheid gehad om deze stad op verschillende mnieren te verkennen in missies...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...