Jump to content

GTA V script 1000 pagina's?


Cylas

Recommended Posts

Dat gaat denk ik niet gebeuren. Zoals al werd gezegt: Je kunt daarna niet meer verder. Zou erg raar zijn :D. Het leukste is dat je altijd extra opties krijgt na het uitspelen van de storyline(misschien niet het leukste, maar wel leuk :D) Een vet einde zou ook zijn dat je bijvoorbeeld vlucht uit een stad en opeens in een nieuwe stad zit. Storyline afgelopen, en je kan deze nieuwe stad helemaal verkennen enzo. Dat zou ook vet zijn :D

Nee dat zou zuigen, want je kan de vorige stad niet meer verkennen en je hebt geen enkele mogelijkheid gehad om deze stad op verschillende mnieren te verkennen in missies...

Misschien zou dat niet zuigen , als je met het vliegtuig heen en weer kan :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat denk ik niet gebeuren. Zoals al werd gezegt: Je kunt daarna niet meer verder. Zou erg raar zijn :D. Het leukste is dat je altijd extra opties krijgt na het uitspelen van de storyline(misschien niet het leukste, maar wel leuk :D) Een vet einde zou ook zijn dat je bijvoorbeeld vlucht uit een stad en opeens in een nieuwe stad zit. Storyline afgelopen, en je kan deze nieuwe stad helemaal verkennen enzo. Dat zou ook vet zijn :D

Nee dat zou zuigen, want je kan de vorige stad niet meer verkennen en je hebt geen enkele mogelijkheid gehad om deze stad op verschillende mnieren te verkennen in missies...

Misschien zou dat niet zuigen , als je met het vliegtuig heen en weer kan :D .

Idd. Misschien dat je dan in de volgende stad een paar random characters hebt? Hierdoor kun je die stad verkennen. Het is maar een idee..

Link to comment
Delen op andere websites

Idd. Misschien dat je dan in de volgende stad een paar random characters hebt? Hierdoor kun je die stad verkennen. Het is maar een idee..

Gebeurt toch niet, want het is complete verspilling van het spel, moeilijk uit te leggen maar je zult wel snappen :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste is inderdaad wel op een nieuwe wereld. geen vice city meer geen san andreas meer. al hoe leuk die werelden ook zijn. wel hoop ik op een soort van vice city maar dan in de tegenwoordige tijd. en die mobiel wel erin laten maar wel dat ze je minder bellen graag.

en ik mis 1 ding wel heel erg. zoals in sa met huizen kopen hoop dat ze dat terug halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste is inderdaad wel op een nieuwe wereld. geen vice city meer geen san andreas meer. al hoe leuk die werelden ook zijn. wel hoop ik op een soort van vice city maar dan in de tegenwoordige tijd. en die mobiel wel erin laten maar wel dat ze je minder bellen graag.

en ik mis 1 ding wel heel erg. zoals in sa met huizen kopen hoop dat ze dat terug halen.

Ja huisjes kopen was leuk ;) , kan je zelf even een mooi huisje aan de kust of in de bergen kopen, waar is de tijd :7 .

Maar ik zie meer iets in VC in '90's, om het nog iets wat sfeer te laten behouden, want een VC zonder de echt Miami-sfeer is geen VC...

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste is inderdaad wel op een nieuwe wereld. geen vice city meer geen san andreas meer. al hoe leuk die werelden ook zijn. wel hoop ik op een soort van vice city maar dan in de tegenwoordige tijd. en die mobiel wel erin laten maar wel dat ze je minder bellen graag.

en ik mis 1 ding wel heel erg. zoals in sa met huizen kopen hoop dat ze dat terug halen.

Ja huisjes kopen was leuk ;) , kan je zelf even een mooi huisje aan de kust of in de bergen kopen, waar is de tijd :7 .

Maar ik zie meer iets in VC in '90's, om het nog iets wat sfeer te laten behouden, want een VC zonder de echt Miami-sfeer is geen VC...

ik zie liever de 70's, toen hadden ze nog mooie auto's en veel overdreven personages! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste is inderdaad wel op een nieuwe wereld. geen vice city meer geen san andreas meer. al hoe leuk die werelden ook zijn. wel hoop ik op een soort van vice city maar dan in de tegenwoordige tijd. en die mobiel wel erin laten maar wel dat ze je minder bellen graag.

en ik mis 1 ding wel heel erg. zoals in sa met huizen kopen hoop dat ze dat terug halen.

Ja huisjes kopen was leuk ;) , kan je zelf even een mooi huisje aan de kust of in de bergen kopen, waar is de tijd :7 .

Maar ik zie meer iets in VC in '90's, om het nog iets wat sfeer te laten behouden, want een VC zonder de echt Miami-sfeer is geen VC...

Of dat je je huis kan bouwen :D .

@Reinier:Hoe zou dat toch komen ? Big Smoke & OG Loc zitten in een straatbende . Lance , is zowat een bij-hoofdrol-figuur , en Nico is in Liberty City , als ... Een imigrant (?) ? Ale , ik bedoel , ik zie Big Smoke nou niet direct in Liberty City rondlopen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Het leukste is inderdaad wel op een nieuwe wereld. geen vice city meer geen san andreas meer. al hoe leuk die werelden ook zijn. wel hoop ik op een soort van vice city maar dan in de tegenwoordige tijd. en die mobiel wel erin laten maar wel dat ze je minder bellen graag.

en ik mis 1 ding wel heel erg. zoals in sa met huizen kopen hoop dat ze dat terug halen.

Ja huisjes kopen was leuk ;) , kan je zelf even een mooi huisje aan de kust of in de bergen kopen, waar is de tijd :7 .

Maar ik zie meer iets in VC in '90's, om het nog iets wat sfeer te laten behouden, want een VC zonder de echt Miami-sfeer is geen VC...

Of dat je je huis kan bouwen :D .

Leuk idee, even eenn krot tussen de villa's bouwen :7 , zou wel leuk zijn, maar dan wordt het nogal Sims-achtig...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis in GTA IV toch de personages zoals Big Smoke, OG Loc, Lance en dat soort personages. Hopen dat ze met de volgende GTA iets meer de kant van de oudere GTA's opgaan.

maar die zijn al allemaal dood behalve OG loc dan :)

ja zou wel vet zijn met meubels zeg zo als de sims

en praten op straten met mensen zeg maar zo als scarface en godfather

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis in GTA IV toch de personages zoals Big Smoke, OG Loc, Lance en dat soort personages. Hopen dat ze met de volgende GTA iets meer de kant van de oudere GTA's opgaan.

maar die zijn al allemaal dood behalve OG loc dan :)

ja zou wel vet zijn met meubels zeg zo als de sims

en praten op straten met mensen zeg maar zo als scarface en godfather

Waarom ben jij zo zeker dat OG Loc nog leeft :) en praten op straat wil ik terug, dat is luk, maar géén Sims-achitge meubelkoop-mogelijkheden, R* is gelukkig origineel en zoiets lijkt mij net erover :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...