Jump to content

Buyer's Market, TLAD


Mr-Triple-X

Recommended Posts

Ik ben bezig met de missie Buyer's Market maar ik kom er echt niet uit.

Het is me een paar keer gelukt alle agenten uit het pakhuis te doden, maar als ik buiten kom word ik doodgeschoten door alle agenten.

En dat blijft zich herhalen. Heeft iemand goede tips voor me om die missie met succes te kunnen voltooien?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor wapen heb je? Als je iets hebt als de AK-47 of de M4 moet het geen probleem zijn. De NOOSE hebben zowel Health als Armor, dus schiet wat verder tot ze zekers te weten dood zijn. Voordat je naar buiten gaat, pak je Grendae Launcher en knal wat granaten richting de politiewagens. Klim daarna op je motor en rij weg!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor wapen heb je? Als je iets hebt als de AK-47 of de M4 moet het geen probleem zijn. De NOOSE hebben zowel Health als Armor, dus schiet wat verder tot ze zekers te weten dood zijn. Voordat je naar buiten gaat, pak je Grendae Launcher en knal wat granaten richting de politiewagens. Klim daarna op je motor en rij weg!

Genoeg geld voor een AK-47 of M4 heb ik (nog) niet. Ik gebruik gewoon een uzi, zo'n pistool dat op dezelfde manier schiet als een uzi en een

geweer. Maar ik moet gewoon via de voordeur van het pakhuis naar buiten?

Ik zat net ook te denken, zo'n extra armor zou ook wel handig zijn, maar die heb ik niet. Waar zou ik die kunnen

vinden/kopen?

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Alle vindplaatsen vna TLaD en TBoGT zijn net dezelfde als die van IV dus: http://nl.wikigta.org/wiki/Armor_%28GTA_IV%29

Dankje. Nu even snel een Armor kopen. Gelukkig heb ik iets van 1100 kogels op mijn uzi dus dat moet nu wel lukken.

Even afrekenen met die SNOOZE agenten... ^_^

Zo, ik heb de missie opnieuw gedaan en het is me gelukt. Ik heb al die (...) SNOOZE agenten vermoordt en ik ben

de politie ontvlucht. Mission complete!

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...