Damos Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 help ik heb geen virussen genoeg ruimte goeie videokaart maar toch een crc error :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 damn...typ met leestekens man, snapte er eerst niks van. <_< Leg ff beter uit, hier kunnen we toch helemaal niks mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 steeds met het instaleren heeft hij iets met data en staat er crc error Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 steeds met het instaleren heeft hij iets met data en staat er crc error Geef eens een screenshot van de fout, en wat zegt de fout precies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) CRC Error:the file C:\Progam Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\audio\sfx\spc_EA doesn't match the file in the setup's .cab file. the medium from wich are running the setup maybe corrupted; contact your software vendor. Afbreken opnieuw negeren ik kan geen screenshot maken maar dit staat er :angry: Bewerkt: 20 juni 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik heb volgens mij een progamma nodig iets van main.scm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aard Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 fout heb ik ook, en als je op negeren klikt, loopt het spel niet goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) nu heb ik deze error bij gta 3 vice city en sa ik wordt er zat van :angry: iemand helpen Bewerkt: 21 juni 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.