Jump to content

Grafische kaart gezocht


.Senne

Recommended Posts

Hee forummers,

De topictitel zegt alles denk ik. Ik ben op zoek naar een nieuwe grafische kaart die niet wordt gebottlenecked door de processor, Intel Core 2 Duo E6400 @ 2.13 Ghz. Er zit nu een 7300LE in, maar die is nogal zwak tegenover de processor en ik denk dat er veel meer uit te halen valt. Duur mag de kaart niet zijn, liefst onder de 130 euro.

Ik heb zelf al een aantal keuzes op een rijtje gezet, ik weet alleen niet welke ik het beste neem..

Asus EN9800GT 512 mb (89 euro)

Asus EN9800GT 1 gigabyte(95 euro)

Asus ENGTS250 512 mb (99 euro)

Asus ENGTS250 1 gigabyte (114 euro)

Radeon HD4870 512 mb (115 euro)

Radeon HD4870 1 gigabyte (132 euro)

Weet iemand welke ik nou het beste kies qua prijs/kwaliteit terwijl de kaart niet gebottlenecked wordt? Ik denk zelf voor de GTS250 1 gigabyte te gaan, maar ben niet echt zeker.

Dank bij voorbaat en met vriendelijke groeten,

Senne

Link to comment
Delen op andere websites

Hee forummers,

De topictitel zegt alles denk ik. Ik ben op zoek naar een nieuwe grafische kaart die niet wordt gebottlenecked door de processor, Intel Core 2 Duo E6400 @ 2.13 Ghz. Er zit nu een 7300LE in, maar die is nogal zwak tegenover de processor en ik denk dat er veel meer uit te halen valt. Duur mag de kaart niet zijn, liefst onder de 130 euro.

Ik heb zelf al een aantal keuzes op een rijtje gezet, ik weet alleen niet welke ik het beste neem..

Asus EN9800GT 512 mb (89 euro)

Asus EN9800GT 1 gigabyte(95 euro)

Asus ENGTS250 512 mb (99 euro)

Asus ENGTS250 1 gigabyte (114 euro)

Radeon HD4870 512 mb (115 euro)

Radeon HD4870 1 gigabyte (132 euro)

Weet iemand welke ik nou het beste kies qua prijs/kwaliteit terwijl de kaart niet gebottlenecked wordt? Ik denk zelf voor de GTS250 1 gigabyte te gaan, maar ben niet echt zeker.

Dank bij voorbaat en met vriendelijke groeten,

Senne

al die nvidia's zijn echt rete overpriced, voor die paar euro meer presteert een HD4870 echt STUKKEN beter, schande dat er nog zoveelvoor gevraagt wordt imo..

Je processor is niet de beste ik zou eerder gaan kijken voor een goedkope hd4850 of hd5750.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik de ATi HD5770 nemen. Deze kaart ondersteunt DirectX 11, waar de nieuwste games binnenkort gebruik van gaan maken. Bovendien kost ie niet zo erg veel. Neem dan die van ASUS, is een goed merk :D

linkje:

http://azerty.nl/0-970-239289/asus-eah5770-2dis-1gd5-grafi.html

Bewerkt: door GTAgangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik de ATi HD5770 nemen. Deze kaart ondersteunt DirectX 11, waar de nieuwste games binnenkort gebruik van gaan maken. Bovendien kost ie niet zo erg veel. Neem dan die van ASUS, is een goed merk icon_mrgreen.gif

linkje:

http://azerty.nl/0-9...1gd5-grafi.html

Hij wilt juist geen bottleneck hebben. Daarom gaat hij beter voor een HD 4850/9600GT.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik de ATi HD5770 nemen. Deze kaart ondersteunt DirectX 11, waar de nieuwste games binnenkort gebruik van gaan maken. Bovendien kost ie niet zo erg veel. Neem dan die van ASUS, is een goed merk icon_mrgreen.gif

linkje:

http://azerty.nl/0-9...1gd5-grafi.html

Hij wilt juist geen bottleneck hebben. Daarom gaat hij beter voor een HD 4850/9600GT.

Ahem. 9600GT is weer iets teveel rekening houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...