Jump to content

Patrick McReary


Scarface92

Recommended Posts

Hey,

Ik had laatst de eind credits van The Ballad of Gay Tony bekeken en daar zag ik een opmerkelijk stukje in. Namelijk Patrick McReary die uit een taxi stapt op Francis International Airport en vervolgens naar binnen gaat. Het is dus duidelijk dat Packie Liberty City heeft verlaten maar waarom? Laat hij zomaar zijn moeder,(zus), en broers in de steek? Dit is toch wel erg opmerkelijk vind ik, zouden we hem kunnen terug zien in de volgende GTA? Het is allemaal mogelijk.. Ik hoop dat we hem nog terug zien in Vice City, San Andreas of andere steden. Misschien is Packie terug gegaan naar zijn geboorteplaats Ierland en dat daar de volgende GTA game zich zal afspelen? We zullen het zien, maar hoe denk jij hier over? :)

Screenshot:

packie.jpg

Klik op de link hier onder om de eind credits van The Ballad of Gay Tony en het fragment van Packie te bekijken:

http://www.youtube.com/watch?v=XcxWRAF7sr0

mvg,

Twan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    5

  • Phoenyxar

    5

  • Grove4L

    3

  • Dieko

    2

Jij hebt denk ik iets heeeel groots ontdekt. Dit kan inderdaad waar zijn. Ik zie het al voor me met de IRA

Edit; iemand anders had de scene uit de cutscene op Youtube geplaatst

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Hij vertrekt direct na de bankmissie die je met Niko Bellic hebt gespeeld. Zie de sporttas ter illustratie. ^_^ Geen idee waar zijn ticket hem heen leidt, maar het lijkt er inderdaad op dat hij Liberty City achter zich wil laten. Waarheen? Daar komen we misschien nooit achter, Rockstar kennende.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vertrekt direct na de bankmissie die je met Niko Bellic hebt gespeeld. Zie de sporttas ter illustratie. ^_^ Geen idee waar zijn ticket hem heen leidt, maar het lijkt er inderdaad op dat hij Liberty City achter zich wil laten. Waarheen? Daar komen we misschien nooit achter, Rockstar kennende.

Na de bankmissie kon je nog gewoon met hem uitgaan, dus het lijkt me nogal onlogisch dat hij na die bankmissie Liberty City heeft verlaten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vertrekt direct na de bankmissie die je met Niko Bellic hebt gespeeld. Zie de sporttas ter illustratie.

Hij vertrekt niet direct na de bank overval aangezien je nog daarna diverse missies van Packie krijgt in GTA: IV. In die tas zitten waarschijnlijk gewoon ze'n kleren, paspoort etc. Ook kun je nog zo vaak met hem uitgaan als je GTA: IV hebt uitgespeeld.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt wel, maar het is toch die tas... :engel:

Die tas hoeft natuurlijk niet van de bank overval zijn geweest maar kan ook worden gebruikt als reis tas. Eerlijk gezegd zie ik Patrick niet met een koffer lopen, dus zo'n klein tasje is net zo handig. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt wel, maar het is toch die tas... :engel:

Alle sporttassen in GTAIV zijn dezelfde. ;)

Wel, ik vind het feit dat Patrick Liberty City verlaat helemaal niet zo onwaarschijnlijk.

Neem je voor dat je gekozen hebt Derrick te vermoorden en voor de Wraak te kiezen op het einde van het spel, dan:

- is Kate vermoord

- is z'n moeder woest/gek/kapot van verdriet doordat haar dochter gestorven is

- is Derrick vermoord

- is Gerald opgesloten

- is Francis opgesloten

- heeft the Irish family niets van betekenis meer in LC (o.a. door het verdwijnen van the Pegorino's)

- ...

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt wel, maar het is toch die tas... :engel:

Die tas hoeft natuurlijk niet van de bank overval zijn geweest maar kan ook worden gebruikt als reis tas. Eerlijk gezegd zie ik Patrick niet met een koffer lopen, dus zo'n klein tasje is net zo handig. :puh:

Of Rockstar Games was gewoon lui. Ze hadden die tas toch al ontworpen en gebruikt, dus was het lekker simpel om hiervoor te gebruiken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt goed gevonden GTT, maar ik betwijfel een GTA in Ierland :7 , wellicht verwijzen ze hier ernaar dat je mogelijk Packie terugziet in een/de volgende GTA, wat zou aangezien ik nergens maar ook andere vluchten vanuit LC zie dan naar Vice City, Packie misschien naar Vice is :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook wel dat Vice City de volgende stad word.

Nog een leuk opmerkelijk fragment uit de credtis. Je ziet namelijk de zwerver die de diamanten heeft gevonden tussen het vuilnis (van de deal) op een duikplank staan bij een zwembad met een paar dames die vrolijk dansen. De zwerver is rijk geworden en heeft blijkbaar een grote villa met zwembad gekocht in Alderney. Opmerkelijk is, is dat deze gast ook een wapen winkel gaat openen in Vice City volgens Weazel News op de radio in GTA: IV. Misschien is dit een personage die we beter leren kennen in Vice City?

Screenshot:

fghfgt.jpg

Wat blijkt maar weer is dat je veel informatie uit de credits kunt halen. Maar goed, laten we weer verder praten over de theorie van Packie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...