Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Ik denk londen. En waarom denk je dat het Londen is Londen is een hele grote stad, En als Rockstar ieder miezig peuterig straatje na moet gaan maken dan zijn ze nog wel eventjes ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Ik denk londen. En waarom denk je dat het Londen is Londen is een hele grote stad, En als Rockstar ieder miezig peuterig straatje na moet gaan maken dan zijn ze nog wel eventjes ben Als je het even niet wist, ze hebben anders wel mooi LA en NY nagemaakt, 2 steden die wel groter zijn dan Londen hoor , maar je hebt gelijk en het zou niet zo leuk zijn zoals in een Amerikaanse stad, dat geeft er gewoon meer sfeer aan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Hij vertrekt direct na de bankmissie die je met Niko Bellic hebt gespeeld. Zie de sporttas ter illustratie. Hij vertrekt niet direct na de bank overval aangezien je nog daarna diverse missies van Packie krijgt in GTA: IV. In die tas zitten waarschijnlijk gewoon ze'n kleren, paspoort etc. Ook kun je nog zo vaak met hem uitgaan als je GTA: IV hebt uitgespeeld. volgens. Mij niet. Denk de geld of drugs. Omdat niko packie klussen deed. En in de koffer zit Drugs of geld. Hij gaat wel wel. Denk dat hij een irische groepje heeft in london. Denk dat Packie misschien de hoofdrol kan zijn van de nieuwe gta in London of san andreas denk ik Ik denk ook wel dat Vice City de volgende stad word. Nog een leuk opmerkelijk fragment uit de credtis. Je ziet namelijk de zwerver die de diamanten heeft gevonden tussen het vuilnis (van de deal) op een duikplank staan bij een zwembad met een paar dames die vrolijk dansen. De zwerver is rijk geworden en heeft blijkbaar een grote villa met zwembad gekocht in Alderney. Opmerkelijk is, is dat deze gast ook een wapen winkel gaat openen in Vice City volgens Weazel News op de radio in GTA: IV. Misschien is dit een personage die we beter leren kennen in Vice City? Screenshot: Wat blijkt maar weer is dat je veel informatie uit de credits kunt halen. Maar goed, laten we weer verder praten over de theorie van Packie. Heeee dit is san andreas. >>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen. Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Ik denk ook wel dat Vice City de volgende stad word. Nog een leuk opmerkelijk fragment uit de credtis. Je ziet namelijk de zwerver die de diamanten heeft gevonden tussen het vuilnis (van de deal) op een duikplank staan bij een zwembad met een paar dames die vrolijk dansen. De zwerver is rijk geworden en heeft blijkbaar een grote villa met zwembad gekocht in Alderney. Opmerkelijk is, is dat deze gast ook een wapen winkel gaat openen in Vice City volgens Weazel News op de radio in GTA: IV. Misschien is dit een personage die we beter leren kennen in Vice City? Screenshot: Wat blijkt maar weer is dat je veel informatie uit de credits kunt halen. Maar goed, laten we weer verder praten over de theorie van Packie. Heel raar rijk en toch nog zwerver kleren en volgens mij is dat die zwerver die vlad een trap gaf >>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Ik denk ook wel dat Vice City de volgende stad word. Nog een leuk opmerkelijk fragment uit de credtis. Je ziet namelijk de zwerver die de diamanten heeft gevonden tussen het vuilnis (van de deal) op een duikplank staan bij een zwembad met een paar dames die vrolijk dansen. De zwerver is rijk geworden en heeft blijkbaar een grote villa met zwembad gekocht in Alderney. Opmerkelijk is, is dat deze gast ook een wapen winkel gaat openen in Vice City volgens Weazel News op de radio in GTA: IV. Misschien is dit een personage die we beter leren kennen in Vice City? Screenshot: Wat blijkt maar weer is dat je veel informatie uit de credits kunt halen. Maar goed, laten we weer verder praten over de theorie van Packie. Heel raar rijk en toch nog zwerver kleren en volgens mij is dat die zwerver die vlad een trap gaf Ken hem ofzo. het is volgens mij. Rocco. De man die een lost lid had gepikt. En gevangen genomen. Jim. En dat Niko voor hem de diamanten moeten stelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Heel raar rijk en toch nog zwerver kleren en volgens mij is dat die zwerver die vlad een trap gaf Dat zou wel een heel mooie draai in het verhaal zijn en is wel eens heel goed mogelijk, aangezien het nogal typisch GTA is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Heel raar rijk en toch nog zwerver kleren en volgens mij is dat die zwerver die vlad een trap gaf Dat zou wel een heel mooie draai in het verhaal zijn en is wel eens heel goed mogelijk, aangezien het nogal typisch GTA is... Ik herken hem, bijna zeker. Typisch GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Hij vertrekt direct na de bankmissie die je met Niko Bellic hebt gespeeld. Zie de sporttas ter illustratie. Hij vertrekt niet direct na de bank overval aangezien je nog daarna diverse missies van Packie krijgt in GTA: IV. In die tas zitten waarschijnlijk gewoon ze'n kleren, paspoort etc. Ook kun je nog zo vaak met hem uitgaan als je GTA: IV hebt uitgespeeld. volgens. Mij niet. Denk de geld of drugs. Omdat niko packie klussen deed. En in de koffer zit Drugs of geld. Hij gaat wel wel. Denk dat hij een irische groepje heeft in london. Denk dat Packie misschien de hoofdrol kan zijn van de nieuwe gta in London of san andreas denk ik Natuurlijk gaat hij, hij stapt toch niet voor niets in een vliegtuig? En waar zie jij een koffer met geld of drugs? Ik denk zelf niet dat Packie de volgende hoofdpersoon word aangezien we al veel van hem weten en dat maakt het minder verassend/leuk. Geef mij maar weer een totaal nieuw personage die niets met GTA: IV heeft te maken, dat is voor mij het leukst zodat je ook weer nieuwe mensen kunt ontmoeten waar je nog niets van af weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2009 Ik denk dat hij naar Ierland gaat, want hij is iers en misschien heeft hij daar nog familie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Ik denk dat hij naar Ierland gaat, want hij is iers en misschien heeft hij daar nog familie. Zoals ik al zei in een vorige post, zijn leven in LC is naar de ***. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 wie weet zit er in die tas een m4 en gaat hij die vliegtuig kapen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Met de cockpitdeur opslot?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bvl3 Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Hij vertrekt direct na de bankmissie die je met Niko Bellic hebt gespeeld. Zie de sporttas ter illustratie. Hij vertrekt niet direct na de bank overval aangezien je nog daarna diverse missies van Packie krijgt in GTA: IV. In die tas zitten waarschijnlijk gewoon ze'n kleren, paspoort etc. Ook kun je nog zo vaak met hem uitgaan als je GTA: IV hebt uitgespeeld. volgens. Mij niet. Denk de geld of drugs. Omdat niko packie klussen deed. En in de koffer zit Drugs of geld. Hij gaat wel wel. Denk dat hij een irische groepje heeft in london. Denk dat Packie misschien de hoofdrol kan zijn van de nieuwe gta in London of san andreas denk ik Natuurlijk gaat hij, hij stapt toch niet voor niets in een vliegtuig? En waar zie jij een koffer met geld of drugs? Ik denk zelf niet dat Packie de volgende hoofdpersoon word aangezien we al veel van hem weten en dat maakt het minder verassend/leuk. Geef mij maar weer een totaal nieuw personage die niets met GTA: IV heeft te maken, dat is voor mij het leukst zodat je ook weer nieuwe mensen kunt ontmoeten waar je nog niets van af weet. Packie heeft wel de persoonlijkheid voor een GTA hoofdpersoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Packie heeft wel de persoonlijkheid voor een GTA hoofdpersoon Ik zou zo nog niet weten, hij is wel bereid om te moorden, willig op geld, hij heeft vele voordelen maar... hij heeft geen echte persoonlijkheid vind ik , hij is een leeg hulsel na alle gebeurtenissen uit IV en verlaat daarom LC, de Packie van dan zal een wrak zijn en niet zo meer in staat voor GTA-praktijken lijkt me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cash Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Packie heeft wel de persoonlijkheid voor een GTA hoofdpersoon Ik zou zo nog niet weten, hij is wel bereid om te moorden, willig op geld, hij heeft vele voordelen maar... hij heeft geen echte persoonlijkheid vind ik , hij is een leeg hulsel na alle gebeurtenissen uit IV en verlaat daarom LC, de Packie van dan zal een wrak zijn en niet zo meer in staat voor GTA-praktijken lijkt me. Als je het zo bekijkt was Niko ook een leeg hulsel na alle gebeurtenissen in Servie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.