Jump to content

Driver Problemen


wesley123

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb sinds eigenlijk altijd al problemen met de videokaart drivers, dit is echt schijtirritant omdat midden in de game de display driver crasht en je een paar minuten minuten wacht totdat hij eindelijk is herstart, dit probleem is eigenlijk altijd al geweest, maakt neit uit voor welke drivers. Het probleem doet zich in ergere amte voor bij de call of duty spellen maar ook andere spellen worden slachtoffer van de slechte drivers, al hoewel ik me weinig kan voorstellen bij een echt driverprobleem.

Het gaat hier om:

Catalyst 8.10 drivers(ook ATI Tray Tools geinstalleert, die draait, CCC niet)

Een MSI Radeon HD2600XT 512MB GDDR4, BIOS is bugged dus naar temperaturen vragen, no chance :puh:

AMD Athlon X2 5600+ @2,9GHz AM2

ASRock ALive NF5 eSATAII R3.0 AM2

1x2GB DDR2-800 geheugen

Chieftec 500Watt voeding

Samsung Spinpoint F1 750GB

Windows 7 Ultimate RC/Windows XP Home Edition SP3

Om even samen te vatten:

De display drivers crashen regelmatig onder het spelen, meestal binnen de eerste 5 minuten, elk spel kan slachtoffer zijn, vooral CoD heeft eht in ergere mate. Ook is er een enorme performance loss ineens nadat ik de 8.10drivers gister installeerde.

Weet iemand hoe ik deze problemen kan fixen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het programma Driver Genius gedownload om te kijken welke drivers ik nog nodig had.

ik snap niet hoe dat kan helpen aan het feit dat mijn driver crasht, ik heb het tot nu toe bij elke gehad, ook bij de 7 drivers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Uh alles updaten?

bril kwijt?

zoals ik al zei is het met elke versie het geval, ik zie dus neit in wat het helpt om te updaten, vooral omdat alles al up to date is, maar het bij de drivers geen bal uitmaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...