Jump to content

Multiplayer > Singleplayer disable

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik heb een mod gemaakt, die werkt alleen in Multi Theft Auto: San Andreas.

Als je toch het spel start (de singleplayer mode) dan kan je je hele GTA:SA niet meer spelen, re-install is dan de enige optie. Dus ik vraag me af, is er iets dat singleplayer blokkeert, maar multiplayer toelaat.

Geplaatst:

Alleen de multiplayer cliënt draaien? Ik zou je aanraden 1 install voor singleplayer en 1 install voor multiplayer, dan heb je geen problemen.

Geplaatst:

Alleen de multiplayer cliënt draaien? Ik zou je aanraden 1 install voor singleplayer en 1 install voor multiplayer, dan heb je geen problemen.

Ja maar hoe zorg je ervoor dat die singleplayer voor de multiplayer installatie niet werkt, want als je die perongelijk toch start gaat je pc er aan.

Geplaatst:

Dat is echt een oplossing maken voor niks. Hoe ga je dan 'per ongeluk' díe exe draaien? Desnoods verwijder je die, maar om speciaal iets te maken zodat je niet per ongeluk iets draait, dat vind ik echt te overdreven.

Geplaatst:

Dat is echt een oplossing maken voor niks. Hoe ga je dan 'per ongeluk' díe exe draaien? Desnoods verwijder je die, maar om speciaal iets te maken zodat je niet per ongeluk iets draait, dat vind ik echt te overdreven.

Als je de .exe verwijderd werkt Multiplayer nietmeer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...