Jump to content

PS3/XBOX360


musicoreinstein

Recommended Posts

Ik had een vraagje. Ik ben zelf een hele grote fan van de gta serie nu ben ik van plan een nieuwe console te kopen welke zou ik nemen Xbox of de ps3 ik hou het meeste van gta en call of duty :D en dan vooral online.

Link to comment
Delen op andere websites

Als geld geen probleem is zou je beter e PS3 nemen denk ik, ben je daarentegen echt een GTA-fan, dan koop je de 360, aangezien die momenteel 2 DLC's telt, exclusief voor de 360 en ook is de 360 goedkoper :) .

Maar daar komt dan natuurlijk nog wel een bedrag bij voor Xbox Live, althans ik neem aan dat je Call Of Duty online wilt spelen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een xbox 360 hebt heb je 2 hele vette DLC"s die niet op de ps3 zijn, maar moet je wel betalen om online te gaan, (60 per jaar)

De ps3 is daarintegen 50 euro duurder, maar heeft geen DLC maar wel gratis online, dus je kan een xbox kopen met de 2 DLC's en 1 jaar online, of een PS3 zonder die DLC's maar met gratis online.

Ikzelf zou voor de ps3 gaan, zonder die DLC's ga ik niet dood, zonder online helaas wel.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

jup, als je met je vrienden COD wilt spelen, dan moet de dezelfde console als hun kopen, want je kunt jammer genoeg niet met de PS3 online tegen XBOXers gamen :puh:

Als je vrienden geen Console hebben zou ik een PS3 kopen, want GTAIV is alweer een oud spel ^_^ dus de DLC... tjah, DLC.

(tijd voor een nieuwe GTA!)

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al zo'n 2 jaar een XBOX360 en die bevalt me heel erg.

Vooral voor de exclusives zoals GTA EFLC, Saints row 1, en Forza Motorsport enzo.

Maar ik heb vandaag ook een PS3 bestelt, want ik wil toch ook echt wel games zoals Uncharted (2) en inFamous.

Maar als je een COD fan en GTA fan bent kan je het beste de 360 halen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een xbox 360 hebt heb je 2 hele vette DLC"s die niet op de ps3 zijn, maar moet je wel betalen om online te gaan, (60 per jaar)

Bijna goed, zo is het beter:

Als je een xbox 360 hebt heb je 2 hele vette DLC"s die niet op de ps3 zijn, maar moet je wel betalen om online te gaan

(€ 35,95 per jaar)

Je moet geen dief worden van je eigen portemonnee.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je voor online beter voor de ps3 kan gaan,maar voor dlc's voor de 360.

Ik heb m'n ps3 nu al 2 jaar en is nog nooit stuk gegaan,maar bij de x360 kan ik daar niks over zeggen.

maar de keuze is aan jou.

gratis online

of

2 dlc's

welke kies je?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet luisteren naar wat alle zelfverklaarde (niet-)fanboys roepen. :puh:

Kijk naar wat je er zelf mee wilt doen. Als je een casual gamer bent, en dus niet continue wil gamen, maar bijvoorbeeld ook een filmpje kijken ofzo, of je muziek ermee luisteren..

Het is een kwestie van afwegen voor jezelf. Een PS3 heeft wél BluRay hè, da's ook wat waard. De DLC's van GTA zijn echt enorm vet, maar BluRay is ook mooi. (mits je de juiste tv hebt) ^_^

Slim aanpakken? Maak een lijstje van wat jij ermee wil. Leg vervolgens naast je lijstje een lijst met specs van de PS3, en één met specs van de 360 en vergelijken maar. De console die het meeste met jouw wensen overeen komt, is de beste console voor jou! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...