MaxVito Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Hee, Ik ga een duits t4 politie busje retexturen na een nederlands onderzoek team busje toesteming ga ik vragen. heeft iemand tips vooral wat erop moet staan? Grtzz Maxvito Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Hee, Ik ga een duits t4 politie busje retexturen na een nederlands onderzoek team busje toesteming ga ik vragen. heeft iemand tips vooral wat erop moet staan? Grtzz Maxvito kijk maar eens naar mn busje, messchien haal je daar inpiratie vandaan! Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2009 ik wil denk ik alleen het logo van politie en daar onder Onderzoek Team Reageren
Beagle Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Tips wat erop moet staan? Wat dacht je van eerst eens beginnen met het retexturen, en áls je dan andere meningen nodig hebt te zeggen wat het precies in moet houden. Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2009 ben er al mee bezig. drm vraag ik tips Reageren
Beagle Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Hoe kunnen we je tips geven als je niet eens een screenshot laat zien? Reageren
MaxVito Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 sorry hier komt ie: uniform is niet van mij.. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 De texturen vind ik niet echt mooi geworden. Je ziet gewoon zo dat het gekopieerd/geplakt is. Kan je hier niet meer aan doen? Reageren
MaxVito Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2009 ja. kan je een voorbeeld geven? ofzo? Reageren
Beagle Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ik zou wat meer op 't busje doen, het is nu heel erg kaal. Wit met wat tekst en een logo, en meer is er niet. Politie striping erop, wat vuil..? Reageren
MaxVito Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2009 das moeilijk bij dit model omdat alles omgekeerd moet staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.