GTAKevin023 Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Hey Hoe en wanneer krijg je die gouden telefoon. Ik heb niks gevonden bij het zoeken. Groetjes Kevin (Android) Reageren
Grove4L Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 (bewerkt) Voor zover ik weet, krijg je de gouden gsm van Yusuf nooit. Je krijgt wel zijn gouden wagen, Buzzard en SMG ter je beschikking. @hieronder: dat zei ik toch al... Bewerkt: 18 november 2009 door Grove4L Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Zijn gouden GSM, "...do you see this mobile? Pure gold..." , is te zien in de missie Sexy Time en is niet te bemachtigen , daarom dat je er niks ove rkan vinden . Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Zijn gouden GSM, "...do you see this mobile? Pure gold..." , is te zien in de missie Sexy Time en is niet te bemachtigen , daarom dat je er niks ove rkan vinden . oow. ik dacht dat iemand zei dat je z'n telefoon kreeg. Zijn gouden GSM, "...do you see this mobile? Pure gold..." , is te zien in de missie Sexy Time en is niet te bemachtigen , daarom dat je er niks ove rkan vinden . oow. ik dacht dat iemand zei dat je z'n telefoon kreeg. Admin Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Gebruikt de 'Edit' knop om je post te bewerken zodat je dit in 1 post kunt samenvatten. Nu post je dubbel en dat is verboden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Gebruikt de 'Edit' knop om je post te bewerken zodat je dit in 1 post kunt samenvatten. Nu post je dubbel en dat is verboden. Moderatorgedrag hebben we hier liever niet, dat zou jij wel moeten weten. Berichten samengevoegd, en geen slotje aan dit topic, want andere mensen die nog een vraag hebben i.v.m. dit topic kunnen dan makkelijk hier posten. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Voor zover ik weet, krijg je de gouden gsm van Yusuf nooit. Je krijgt wel zijn gouden wagen, Buzzard en SMG ter je beschikking. @hieronder: dat zei ik toch al... hoe krijg je een Buzzard van Yusuf dan door hem te bellen ik weet dat je de Buzzard ook met cheats kunt krijgen maar wil wel weten hoe je Via Yusuf eraan komt Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) Voor zover ik weet, krijg je de gouden gsm van Yusuf nooit. Je krijgt wel zijn gouden wagen, Buzzard en SMG ter je beschikking. @hieronder: dat zei ik toch al... hoe krijg je een Buzzard van Yusuf dan door hem te bellen ik weet dat je de Buzzard ook met cheats kunt krijgen maar wil wel weten hoe je Via Yusuf eraan komt Je kunt pas de Buzzard van Yusuf Amir krijgen als je de storyline hebt uitgespeeld. Je kunt hem dan voor altijd op -deze- locatie vinden aan de West River. Bewerkt: 20 november 2009 door GrandTheftTwano Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.