ceejee Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 hallo beste leden , ik instaleerde eergisteren de nieuwe patch van gta4 maar .... op m'n pauzesherm staat niets van tekst en op mijn opstrart menu staat ook niet van tekst, op de minimap geen icoontje , mijn gsm werkt niet meer ,stadnamen staat er maar 1 letter ..enz als iemand ook dit probleem merkt zeg het hier dan en wie weet hoe je dat moet wegdoen zeg het me grtjs, ceejee Reageren
jvj Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 hallo beste leden , ik instaleerde eergisteren de nieuwe patch van gta4 maar .... op m'n pauzesherm staat niets van tekst en op mijn opstrart menu staat ook niet van tekst, op de minimap geen icoontje , mijn gsm werkt niet meer ,stadnamen staat er maar 1 letter ..enz als iemand ook dit probleem merkt zeg het hier dan en wie weet hoe je dat moet wegdoen zeg het me grtjs, ceejee heb ik ook eens gehad, onder andere wanneer ik patch 5 verving door patch 4. gewoon opnieuw patchen (eventueel eerst oude patch patchen) en dan zou het moeten gaan. Indien niet kan je de game opnieuw installeren en dan is alles ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.