Jump to content

Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City


Mr-Triple-X

  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij GTA: Episodes From Liberty City?

    • Ja.
      21
    • Nee.
      17
    • Ik ga het nog kopen.
      4
    • Ik heb beide DLC's gedownload.
      7
  2. 2. Wat vind jij van GTA: Episodes From Liberty City?

    • Geweldig!
      26
    • Het gaat wel.
      2
    • Ik had iets meer verwacht.
      6
    • Waardeloos.
      0
    • Ik heb het spel niet.
      15


Recommended Posts

Ik ga het kopen als het uitkomt voor de pc

Ik zelf vind op een console spelen toch iets leuker dan op de PC. Vind het zo onhandig op een PC. (Ondanks je ook de Xbox controller erop kan gebruiken)

Toen ik GTA: Episodes From Liberty City zag twijfelde ik niet. Ik kocht meteen en ik heb en zal er zeker geen spijt van hebben. Een top spel vind ik.

Ik ben nu dus bezig met TLAD. Daarna doe ik TBoGT. (Heb ik nog steeds niet gespeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het kopen als het uitkomt voor de pc

Ik zelf vind op een console spelen toch iets leuker dan op de PC. Vind het zo onhandig op een PC. (Ondanks je ook de Xbox controller erop kan gebruiken)

Tja, dat is gewoon iets waar men aan gewend is. Ik heb veel liever een toetsenbord+muis en sommige mensen hebben veel liever een controller.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb EfLC en ik vind het een geweldig spel(len), mooie verhaallijn van beide, niet zo happy, maar dat was IV eigenlijk ook niet... Ik speel EfLC en IV nog altijd graag en zal dus wel een lange levensduur bij mij hebben :puh: .

Je haalt me echt de woorden uit de mond. :)

Ik denk dat ik ooit ook wel GTA IV gewoon ga kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb EfLC en ik vind het een geweldig spel(len), mooie verhaallijn van beide, niet zo happy, maar dat was IV eigenlijk ook niet... Ik speel EfLC en IV nog altijd graag en zal dus wel een lange levensduur bij mij hebben :puh: .

Je haalt me echt de woorden uit de mond. :)

Ik denk dat ik ooit ook wel GTA IV gewoon ga kopen.

Heb je dat dan niet? LOL, dan moet jij geheel LC nog helemaal ontdekken :puh: , veel succes :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Beide gedownload, geweldige games. Verhaallijnen (Toch vooral de reden voor mij om GTA te spelen) zijn weer helemaal te gek, extra's zijn leuk, multi-features van TBOGT zijn gewoon ultiem (eindelijk een mode zonder blips boven je character, en lang leve de nitro) en ook het spelen van TBOGT ná de storyline vindt ik heel ok.

En het gaafste van allemaal: Eindelijk een GTA met daarin een "realistische" baan die je kan doen. +100 cudo's voor R* als je het mij vraagt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb EfLC en ik vind het een geweldig spel(len), mooie verhaallijn van beide, niet zo happy, maar dat was IV eigenlijk ook niet... Ik speel EfLC en IV nog altijd graag en zal dus wel een lange levensduur bij mij hebben :puh: .

Je haalt me echt de woorden uit de mond. :)

Ik denk dat ik ooit ook wel GTA IV gewoon ga kopen.

Heb je dat dan niet? LOL, dan moet jij geheel LC nog helemaal ontdekken :puh: , veel succes :7 .

GTA IV heb ik nog niet, nee. En dat ik heel Liberty City nog moet ontdekken, daar ben ik me wel bewust van.

LC van de PSP versie ken ik wel... Maar is niet hetzelfde. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heb ik nog niet, nee. En dat ik heel Liberty City nog moet ontdekken, daar ben ik me wel bewust van.

LC van de PSP versie ken ik wel... Maar is niet hetzelfde. :puh:

De IV-variant is zo'n 3 keer groter :7 , dus dat succes heb je nodig, ondertussen ken i kelke stad uit de GTA's al hoor, LC blijft de mooiste, komt gewoon door de moderne graphics diezo de stad heel mooi weergeven en Jacky, de verhaallijne zij ninderdaad dé voordelen van een GTA en doen me ook een GTA kopen 8) .

Link to comment
Delen op andere websites

En het gaafste van allemaal: Eindelijk een GTA met daarin een "realistische" baan die je kan doen. +100 cudo's voor R* als je het mij vraagt. :bier:

Idd goed gedaan door R*, maar er wat geld voor verdienen is er helaas niet bij.

Ook het gokken in de cage kan veel geld opleveren als je het goed doet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

En het gaafste van allemaal: Eindelijk een GTA met daarin een "realistische" baan die je kan doen. +100 cudo's voor R* als je het mij vraagt. :bier:

Idd goed gedaan door R*, maar er wat geld voor verdienen is er helaas niet bij.

Ook het gokken in de cage kan veel geld opleveren als je het goed doet. :D

Ik doe gewoon mee, dat is zovele keren leuker en als je geluk hebt kan je er plezier en er letterlijk geld uit slaan :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...