Jump to content

Ford SHELBY vs CAMARO vs JEEP vs VAZ 2107 vs HELICOPTER - My cars (showreel)...

Recommended Posts

Geplaatst:

Totaal aantal poly's : 2 565 375 :O

Dat zijn er erg veel. Dikke respect voor deze man, erg knap. Zou willen dat ik dat kon :O

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

4

• Tha-Ran

3

• Beagle

3

• Kryziek

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Als ik me niet vergis, is dit filmpje hieronder ook nog van hem :D

Geniaal filmpje alweer, hij heeft ook nog goede humor ook :D

• 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Over "fotorealistisch" gesproken...

Knap staaltje renderwerk. Weliswaar niet van dezelfde maker als van de rest van de filmpjes in dit topic, maar zeker het bekijken waard.

Bewerkt: door Beagle
Raad eens hoe liev ik ben? <3
Geplaatst:

Die zijn inderdaad ook erg mooi, alleen vond ik de auto wat minder. Hij is wel erg mooi, maar hij reflecteert veel te veel.

Geplaatst:

Zeker weten mooi. Ik dacht aan het begin dat hij echt was maar na dat gemuteerde ding wist ik het wel : Hij is met de computer gemaakt. Geweldig filmpje! 10 uit de 10!

Geplaatst:

Filmpje kende ik al lang, maar is nog steeds een mooi gerenderde compositie. Al heb ik liever realtime gerenderde dingen.

Geplaatst:

Ach gaat toch fietsen, hiervoor moet je best wel levenloos zijn geweest. Zoo ONWIJS mooi! :7

Zoals LSDesign al zei, stel je voor als deze gast bij Rockstar Games gaat werken. Dan heb je nog eens een 500 terabyte HDD nodig om dat spel te gaan spelen. Dan kan ik wel begrijpen dat je het verschil tussen realiteit en het virtuele niet kunt onderscheiden.. :bonk:

Geplaatst:

Ach gaat toch fietsen, hiervoor moet je best wel levenloos zijn geweest. Zoo ONWIJS mooi! :7

Als dit jouw werk is of hiervoor hebt gestudeerd kan je dit gewoon doen. Het duurt wel een tijd om te maken, maar is dit is gewoon hun hobby. Daar is niks levenloos aan.

Geplaatst:

Als dit jouw werk is of hiervoor hebt gestudeerd kan je dit gewoon doen. Het duurt wel een tijd om te maken, maar is dit is gewoon hun hobby. Daar is niks levenloos aan.

Oke, dan niet.. Maar stel je bent vakkenvuller ofzo, en je gaat dit na je werk doen, dan moet je toch behoorlijk levenloos bezig zijn om dit zó mooi te krijgen, in het begin dacht ik ook gewoon dat het gewoon een normaal filmpje was in real life.

Maar dit vind ik gewoon zo mooi, dat ik amper kan geloven dat dit nep is. Daarom reageer ik ook zo.. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...