Puma Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Oke, dan niet.. Maar stel je bent vakkenvuller ofzo, en je gaat dit na je werk doen, dan moet je toch behoorlijk levenloos bezig zijn om dit zó mooi te krijgen, in het begin dacht ik ook gewoon dat het gewoon een normaal filmpje was in real life. Als iemand kei-goed is in voetballen, dan heeft die persoon talent. Als iemand goed is in muziek maken, dan heeft die persoon talent. Wanneer iemand goed is in iets wat met techniek te maken heeft, ben je meteen "levenloos". Wat is dat voor kutredenering? Als je ergens een passie voor hebt, dan is het logisch dat je je daarvoor uitslooft. Een perfectionist zijn is ook niet verkeerd: je kunt beter iets te goed doen, dan te slecht. Als jij dat niet zo ziet, dan is dat jouw idee, maar dan zul je ook niet ver komen in het leven. "Levenloos" is zo'n dom woord om te gebruiken, omdat het echt geen reet te maken heeft met wat jij bedoelt te zeggen ("levenloos" is het tegenovergestelde van "levend" en betekent dus "dood" en wtf, hij is niet dood?). Er is geen woord voor wat jij bedoelt te zeggen. Er is wel een woord voor een andere visie op hetgeen jij bedoelt: passie. Ik wil nog veel meer zeggen maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, dus ik houd maar op. Bewerkt: 22 april 2010 door Puma Reageren
Twister24 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ik snap serieus niet hoe iemand zoiets realistisch heeft weten te maken. Zo knap, echt waar Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Oke, dan niet.. Maar stel je bent vakkenvuller ofzo, en je gaat dit na je werk doen, dan moet je toch behoorlijk levenloos bezig zijn om dit zó mooi te krijgen, in het begin dacht ik ook gewoon dat het gewoon een normaal filmpje was in real life. Als iemand kei-goed is in voetballen, dan heeft die persoon talent. Als iemand goed is in muziek maken, dan heeft die persoon talent. Wanneer iemand goed is in iets wat met techniek te maken heeft, ben je meteen "levenloos". Wat is dat voor kutredenering? Als je ergens een passie voor hebt, dan is het logisch dat je je daarvoor uitslooft. Een perfectionist zijn is ook niet verkeerd: je kunt beter iets te goed doen, dan te slecht. Als jij dat niet zo ziet, dan is dat jouw idee, maar dan zul je ook niet ver komen in het leven. "Levenloos" is zo'n dom woord om te gebruiken, omdat het echt geen reet te maken heeft met wat jij bedoelt te zeggen ("levenloos" is het tegenovergestelde van "levend" en betekent dus "dood" en wtf, hij is niet dood?). Er is geen woord voor wat jij bedoelt te zeggen. Er is wel een woord voor een andere visie op hetgeen jij bedoelt: passie. Ik wil nog veel meer zeggen maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, dus ik houd maar op. Laat ik maar gewoon zeggen dat dit een vaag soort compliment is van mij Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 mooie auto's maar op het begin dacht ik dat zijn echte auto's maar het bleek dus gta te zijn Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Graag een oud topic niet bumpen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.