klerk559 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Welke knoppen moet je indrukken en welke kant gaat ie dan op? Ik heb het over de missie Cesar Vialpando! http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_B7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Het zijn gewoon de pijltjestoetsen. Links is links enzo, en die schuinen moet je 2 knoppen tegelijk indrukken als ik het goed heb. Die missie is makkie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Welke knoppen moet je indrukken en welke kant gaat ie dan op?Ik heb het over de missie Cesar Vialpando! http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_B7 Ik gebruik num8,2,4,6 8 omhoog 6 schuin 4 schuin 2 omlaag.. Wat een rot missie btw.. :lol: Ben daar nu ook.. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Nee je moet de suspension knoppen doen ofzo. 8 = naar boven. 2 = naar beneden. 4 = links. 6 = rechts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Owja mijn fout. Bij dat dansen zijn het die pijltjestoetsen. Wat trouwens nogal dom is maar oke.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Nee je moet de suspension knoppen doen ofzo.8 = naar boven. 2 = naar beneden. 4 = links. 6 = rechts. Kun je het dus niet met de pijltjestoetsen doen, alleen met de Num Lock pijltjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Stel de knoppen toch gewoon in.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Owja mijn fout. Bij dat dansen zijn het die pijltjestoetsen. Wat trouwens nogal dom is maar oke.... :o Je kan de toetsen via het optie menu gewoon instellen, zo simpel is dat geen gedonden met die besturing. het kan allemaal aangepast worden in het optie menu B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.