TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Hallo allemaal Ik had een vraag, Is het op een of andere manier mogelijk om xbox360 consoles op een plastation3 console te spelen? Want ik ben banned van xbox live en ben van plan een ps3 te kopen ivm free online play maar ik wil nogsteeds episodes of liberty city spelen. En is het anders ook mogelijk om xbox360 games op je pc te spelen? Alvast heel erg bedankt Mvg TBOGG Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Nee, onmogelijk. PS3's ondersteunen alleen PS3 spellen. Het schijnt dat je wel de filmpjes op een Xbox spel af kunt spelen, maar het spel zelf? Dat is onmogelijk. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2009 En op de pc ?? Mvg TBOGG Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 En op de pc ?? Mvg TBOGG Kan niet. Reageren
FGras Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Nee, onmogelijk. PS3's ondersteunen alleen PS3 spellen. Het schijnt dat je wel de filmpjes op een Xbox spel af kunt spelen, maar het spel zelf? Dat is onmogelijk. de filmpjes op een xbox? xbox ondersteund geen blu-ray hoor. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Op een xbox spel.. Blijf lezen. Ps3 ondersteund wel DVD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.