NandroDavids Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Goedenavond, Al ruim 4 jaar heb ik dezelfde pc en al even zo lang functioneert Microsoft Excel naar behoren. Tot dit moment...van de ene op de andere dag doet 'ie het niet meer. Ik kan geen Excel-bestand openen en kan Excel zelf ook niet opstarten. Als ik één van beide probeer verschijnt er een schermpje van Microsoft Installer dat 'ie de installatie gaat voorbereiden; Vervolgens komt de melding dat een installatiebestand ontbreekt (SKU011.cab) en moet ik 't weer afsluiten. Helaas ben ik redelijk afhankelijk van Excel, dus ik wil 'm graag weer functionerend hebben. Is er iemand die dit probleem (her)kent en een oplossing weet...? Of is er misschien een ander programma waarmee ik Excel-bestanden kan openen? Alvast mijn hartelijke dank! Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Heb je het al geprobeerd te herinstalleren? Hier staat dat voor 2003. Ik neem aan dat je geen 2007 hebt als je het al vier jaar gebruikt. In de lijst van software moet dus iets staan van 'Microsoft Office Home/Professional Editie 2003'. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Als ik 'm herinstalleer/repareer krijg ik op een gegeven moment exact dezelfde melding...maar hij doet 't wel weer. U bent geweldig! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Heb ik ook wel eens. Even de installatieschijf er in doen en op OK klikken, dan kopiëert hij het bestand weer. Anders kun je het bestand direct in C:\MSOCache(\nogeenmap) zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.