Mr._Cleaner Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 ik wil een nieuwe mod ontwerpen de mod houd in warhog (liefst zonder gun :rolleyes: ) geweren player models als er moders zijn die het spel niet hebben maar eventueel guns ofzo voor me willen maken dan zou ik hun met plezier scrn shots maken Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) ik vind je iets te vaag probeer eens wat duidelijker te zijn A.U.B Bewerkt: 12 juni 2005 door gangster28 Reageren
Gino Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 de wartog bestaat al dus die kan je bijv. door de tank vervangen maar adn heb je kans dat die kogel niet uit de loop komt omdat de wartog mischien voor een andere auto bestemd was de halo player model bestaat ook al en de geweren daar bestaan ook al een paar van kortom dit bestaat al download die bestanden kijk of je contact op kan nemen met de makers en vraag daaraan of je zijn mod in je grote mod mag stoppen Reageren
Mr._Cleaner Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) de bedoeling is om auto'e moto's en de vb. hunter bewerken dus als iemand die kan maken ghost ipv een of andere moto pelican ipv hunter scorpion ipv tank als iemand deze models wil maken zouw ik dit zeer apprecieren en ook de guns als dit kan vb handgun, flamethrower, de rocket launcher van halo eventueel de govenant guns (plazma guns) shotgun en sniper heb ik al gevonden ps ik zoek ook siter waar ze eventueel al op staan [EDIT] de komende week zal ik waarschijnlijk niet zoveel antwoorden omdat ik vilop in de examens zit Bewerkt: 16 juni 2005 door Mr._Cleaner Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 Je hebt te veel haast,jij wilt een grote mod inelkaar zetten en wilt dat maken van de models van andere ?, Er zijn hier wijnig mensen die echt een auto kunnen maken... En je kan niet gewoon andermans mods afpikken voor jou "samenvoeging van mods". Reageren
Wauzie Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 En je kan niet gewoon andermans mods afpikken voor jou "samenvoeging van mods". Dan moet je wel eerst toestemming hebben van de maker(s)! Anders mag je de mod niet publiceren. Reageren
Mr._Cleaner Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 ik wil zeker niet met alle eer strijken want als ik ze tesamen voeg hoort daar normaal altijd een credit lijst bij, al die er maar iets aan de handling verandert (wel een nuttige verandering :lol: ) kan er inkomen (geen probleem voor mij) want zonder mij kan het gerust ook het enige dat ik er over mezelf mss kan inzetten is: ik heb ze gebundelt ik ben op het idee gekomen en dan mag er voor mij gerust komen piet deed de ghost en nog een beetje blabla die piet heeft geschreven thanks to jan jos piet enz :want zonder hen zou deze conversie nooit gelukt zijn Reageren
Tim Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 ik wil zeker niet met alle eer strijkenwant als ik ze tesamen voeg hoort daar normaal altijd een credit lijst bij, al die er maar iets aan de handling verandert (wel een nuttige verandering :lol: ) kan er inkomen (geen probleem voor mij) want zonder mij kan het gerust ook het enige dat ik er over mezelf mss kan inzetten is: ik heb ze gebundelt ik ben op het idee gekomen en dan mag er voor mij gerust komen piet deed de ghost en nog een beetje blabla die piet heeft geschreven thanks to jan jos piet enz :want zonder hen zou deze conversie nooit gelukt zijn wel opletten waar je aan begint, ik heb vaak ook een top idee voor een mod, maar nadehand stopt het project van de mod toch, want na al mijn projecten op dit forum, is er maar een echt uitgekomen en dat is vc underground Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.