swen92 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Ik word er ondertussen echt Heel moe van! Ik heb vorig jaar GTAIV gekocht en na al die leuke problemen weer in de kast gemieterd en nu toch maar weer die weggegooide 50euro eruit gehaald Mijn computer doet ruim aan de eisen Sepcs. -- Prossecor: AMD Phenom 9500 2,2 GHZ Geheugen: 3GB Intern DDR2 Video: Nvidia 9800GTX+2 -- Waarom speelt hij nog steeds niet zoals hij moet spelen Instellingen staan low en het word er niet fijner op sterker nog hij gaat haperen. Nu is mijn vraag als ik een AMD Phenom || X4 965 Black Edition 3.4GHZ ga kopen Zie ik dan merkwaardig verschil en is het de moeite waard? Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 http://www.gtaforum.nl/topic/98011-gebruik-memrestrict-om-framedrops-te-verminderen/ dit topic verhelpt het probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.