woveriene Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) Hoi beste mensen die dit lezen Ik heb zojuist ontdekt dat ik mijn wachtwoord van PlayStationNetwork kwijt ben Ik kijk in mijn e-mail addres ( Dat e-mail addres had ik speciaal aangemaakt voor PSN ) En ik zie dat ik nergens mijn wachtwoord terug kan vinden Iemand enig idee waar ik mijn wachtwoord terug kan vinden Ik zie namelijk dat www.eu.playstation.com geen ''wachtwoord vergeten?'' heeft Alvast bedankt , Woveriene >>EDIT<< Nee , ik heb de alle mails van PlayStation niet verwijderd K'zie zojuist dat er een optie ''wachtwoord vergeten?'' is bij aanmelden Nog 1 probleem , ik weet totaal niet meer wat ik heb ingevuld bij dd/mm/jj Ik heb een vals dd/mm/jj gedaan , anders mag je bepaalde content op PSN niet downloaden Iemand enig idee waar je je die gegevens terug kan zien? Alvast bedankt , Woveriene Bewerkt: 19 november 2009 door woveriene Reageren
Rullez Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Zoals jezelf al zeg kan je je wachtwoord terug krijgen door je geboortedatum etc. in te vullen. Ben je deze vergeten kan je hooguit Sony PlayStation mailen, maar weinig kans. Een andere manier is er niet om je wachtwoord terug te krijgen. Reageren
Ghosty Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Dat is inderdaad zwaar vernaaid voor je. Ik geef altijd 1990 op bij dat soort content, dan kan ik in ieder geval mijn wachtwoord opvragen wanneer ik die kwijt ben. Het enige wat je kan doen zoals Rullez al zegt is mailen maar als je mailtje heel aankomt is het nog maar de vraag of je ze kunnen helpen. Als ze dat namelijk wel doen (en er zijn vast wel een paar meer met hetzelfde probleem als jou) dan krijgen ze een gigantische shitload aan mails. Bovendien weet je met dat soort dingen nooit wie nu wel of niet te waarheid spreekt. Reageren
Dieko Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Zoals jezelf al zeg kan je je wachtwoord terug krijgen door je geboortedatum etc. in te vullen. Ben je deze vergeten kan je hooguit Sony PlayStation mailen, maar weinig kans. Een andere manier is er niet om je wachtwoord terug te krijgen. Je kan ook gewoon Sony gratis bellen. Zo heb ik mijn wachtwoord teruggekregen. Werkdagen tot en met 8 uur volgens mij 0495574817 Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Sorry hoor, maar het is gewoon dom om een fictieve geboortedatum te doen. Zo zie je maar weer, Eerlijkheid duurt het langst. Reageren
woveriene Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Zoals jezelf al zeg kan je je wachtwoord terug krijgen door je geboortedatum etc. in te vullen. Ben je deze vergeten kan je hooguit Sony PlayStation mailen, maar weinig kans. Een andere manier is er niet om je wachtwoord terug te krijgen. Je kan ook gewoon Sony gratis bellen. Zo heb ik mijn wachtwoord teruggekregen. Werkdagen tot en met 8 uur volgens mij 0495574817 Dankje @PowerPats , ja maar anders kan ik bepaalde content voor o.a. Killzone 2 niet downloaden Reageren
Rullez Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Sorry hoor, maar het is gewoon dom om een fictieve geboortedatum te doen. Zo zie je maar weer, Eerlijkheid duurt het langst. Denk je nou echt dat hij de enigste is met een valse geboortedatum? Ikzelf heb er ook een en hoor er veel mensen praten en waarom? Omdat wij anders bepaalde content van de PlayStation Store niet kunnen downloaden. Reageren
FGras Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 ik weet mijn 'neppe' geboorte datum nog wel Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Sorry hoor, maar het is gewoon dom om een fictieve geboortedatum te doen. Zo zie je maar weer, Eerlijkheid duurt het langst. Denk je nou echt dat hij de enigste is met een valse geboortedatum? Ikzelf heb er ook een en hoor er veel mensen praten en waarom? Omdat wij anders bepaalde content van de PlayStation Store niet kunnen downloaden. Niks mis mee, maar als je daarna ook nog je geboortedatum vergeet, en je had al een foutieve geboortedatum ingevuld. Kan je volgens mij van Sony weinig sympathie verwachten. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Sorry hoor, maar het is gewoon dom om een fictieve geboortedatum te doen. Zo zie je maar weer, Eerlijkheid duurt het langst. Denk je nou echt dat hij de enigste is met een valse geboortedatum? Ikzelf heb er ook een en hoor er veel mensen praten en waarom? Omdat wij anders bepaalde content van de PlayStation Store niet kunnen downloaden. Niks mis mee, maar als je daarna ook nog je geboortedatum vergeet, en je had al een foutieve geboortedatum ingevuld. Kan je volgens mij van Sony weinig sympathie verwachten. Ik denk dat Sony er gerust wel vanaf weet, maar zoals je misschien al wist moet je in Nederland/Belgie een bepaalde leeftijd hebben om iets te kopen. Dit moet dus ook in dergelijke stores. Reageren
ricovs Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Hoi beste mensen die dit lezen Ik heb zojuist ontdekt dat ik mijn wachtwoord van PlayStationNetwork kwijt ben Ik kijk in mijn e-mail addres ( Dat e-mail addres had ik speciaal aangemaakt voor PSN ) En ik zie dat ik nergens mijn wachtwoord terug kan vinden Iemand enig idee waar ik mijn wachtwoord terug kan vinden Ik zie namelijk dat www.eu.playstation.com geen ''wachtwoord vergeten?'' heeft Alvast bedankt , Woveriene >>EDIT<< Nee , ik heb de alle mails van PlayStation niet verwijderd K'zie zojuist dat er een optie ''wachtwoord vergeten?'' is bij aanmelden Nog 1 probleem , ik weet totaal niet meer wat ik heb ingevuld bij dd/mm/jj Ik heb een vals dd/mm/jj gedaan , anders mag je bepaalde content op PSN niet downloaden Iemand enig idee waar je je die gegevens terug kan zien? Alvast bedankt , Woveriene geboortedatum kan je niet veranderen denk ik. M'n psn is Ricorvs trouwens Reageren
woveriene Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Sorry hoor, maar het is gewoon dom om een fictieve geboortedatum te doen. Zo zie je maar weer, Eerlijkheid duurt het langst. Denk je nou echt dat hij de enigste is met een valse geboortedatum? Ikzelf heb er ook een en hoor er veel mensen praten en waarom? Omdat wij anders bepaalde content van de PlayStation Store niet kunnen downloaden. Niks mis mee, maar als je daarna ook nog je geboortedatum vergeet, en je had al een foutieve geboortedatum ingevuld. Kan je volgens mij van Sony weinig sympathie verwachten. Ik denk dat Sony er gerust wel vanaf weet, maar zoals je misschien al wist moet je in Nederland/Belgie een bepaalde leeftijd hebben om iets te kopen. Dit moet dus ook in dergelijke stores. Ja , denk je echt dat sony denkt dat iedereen een echte geboortedatum heeft ingevuld ? Heb jij een eerlijke dan? Vind ik eigelijk wel een leuke poll! HEB JIJ EEN EERLIJKE GEBOORTEDATUM OP PSN : Nee , anders kan ik bepaalde content van PSN niet downloaden Nee , om andere redenen Ja , wel zo eerlijk Ja , als ik iets wil downloaden , ga ik wel op de account van iemand anders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.