Jump to content

Wil niet meer opstarten na x te hebben gespeeld

keeper

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik zit redelijk met dit probleem in mn maag, kijk Mn broertje heeft gta sa besteld bij free record shop...dus eindelijk was hij vrijdag binnen. Dus wij rennen als n gek naar boven installeren het spel op 2 precies dezelfde pc's en we gamen of de vonken er vanaf vliegen.

Dit pretje duurde tot vanmiddag half 4, we sluiten (op broertjes pc) gta sa af op een NORMALE wijze...en gingen naar de kerk =X we komen terug en starten windows xp , we willen klikken op de snelkoppeling...het zandlopertje verschijnt maar gaat weer weg...en er gebeurt helemaal NIETS nada NOPPES....bij mijn pc draait hij nog rustig...

Na 7x uninstallen en reinstallen werkt hij nog steeds niet...we hadden voor het spelen totaal GEEN last van haperingen, sounds die wegvallen..helemaal niets!

Bekend probleem? Hoopelijk wel

Ik zou het onwijs erg op prijs stellen als dit verholpen wordt.

Pc systems*

Pentium 2.6

512ddr ram *geheugen)

Ati Radeon 9200 (tevens drivers geinstalleerd van cd, dus 9.0c oid)

Realtek AC 97 (geluidskaart on board)

dat is t nodige wat jullie moeten weten denk?

Ik heb exact hetzelfde systeem op de prossesor na (AMD 2800+)

Nogmaals bij voorbaat dank,

niels

Delen op andere websites

Hmm, aangezien San Andreas eerst wel werkte bij je broertje, en nu niet meer, en ook herinstalleren helpt niet, dénk ik dat je een fout op de DVD hebt ..

Ik weet het niet zeker, maar je zou eens kunnen proberen SA te gaan ruilen

Delen op andere websites

mijn documenten/ gta san andreas user files/ gta_sa.set [delete]

wanneer je herinstalleert bewaart die dit bestandje en als daarin iets opgeslagen is zoals je beeldinstellingen (bij mij was het een foute anti-aliasing) start ie nie meer, al installeer je het spel nog 10x.

groet SW

Bewerkt: door StormyWeathers
Delen op andere websites

wanneer je herinstalleert bewaart die dit bestandje en als daarin iets opgeslagen is zoals je beeldinstellingen (bij mij was het een foute anti-aliasing) start ie nie meer, al installeer je het spel nog 10x.

groet SW

Weet je toevallig of hij dat bestand automatisch weer aanmaakt? Ik heb geen zin in re-install maar had problemen met wat gfx.. iemand op nvidia forum zei dat het met anti-aliasing te maken had, misschien is dat meteen de oplossing..?

Delen op andere websites

groet SW

Weet je toevallig of hij dat bestand automatisch weer aanmaakt? Ik heb geen zin in re-install maar had problemen met wat gfx.. iemand op nvidia forum zei dat het met anti-aliasing te maken had, misschien is dat meteen de oplossing..?

ja. kijk ook in je handleiding. daarin wordt ook verteld dat Anti-Aliasing ook voor probs kan zorgen voor sommige videokaarten. dit lijkt mij nu wel duidelijk.

je kunt je gta-sa.set gewoon verwijderen maar je moet je instellingen wel opnieuw instellen, dus ook je keyboard en geluidsinstellingen want daarin slaat ie het op. is er een andere mogelijkheid, ja... als je een prog kan vinden die gta_sa.set leesbaar en bewerkbaar maakt, niet zoals workpad op kladbok.

groetjes Stormy

Delen op andere websites

Heey profs,

Tis helemaal gelukt..egt onwijs bedankt =D ook namens mn broertje, het klopt dat hij daarna een neiuw bestandje aanmaakt met de nieuwe drivers, bedankt admin en ook mozzer & StormyWeathers

!!! :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...