MaxVito Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) ram geheugen: 2,00GB dat krijg ik na het voltooien van gmax als ik op setup klik dan begint hij fraps te installeren Bewerkt: 18 november 2009 door MaxVito Reageren
jellemuis Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 als je computer geheugen tekort heeft kan je een keer ccleaner proberen dan zoekt de computer alle geheugendumps en cookies en geschiedenis en onnodige gedownloade bestanden op en dan kan je het verwijderen.. waardoor je zo al 2 gb kan besparen en anders een keer je downloads map opruimen of je documenten map Reageren
MaxVito Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) oke. hoe ruim ik die op die documenten map en download map? maar de ram blijft 2.00GB hier is nog een filmpje wat ik krijg enzo: Download<<< kan lang duren Bewerkt: 18 november 2009 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.