Deluxo Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Hallo, Ik heb een heel irritant probleem, mijn Xfire detecteert SA:MP niet en de andere spellen die ik op mijn pc heb staan doen het gewoon. Hoe zou ik dit kunnen verhelpen? Mvg, Deluxo Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Kun je ze niet handmatig toevoegen ofzow? Reageren
Deluxo Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Kun je ze niet handmatig toevoegen ofzow? Nee. Reageren
Ghosty Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Handmatig toevoegen dus. Even een picture om toch even een serieuze bijdrage te leveren: Handmatig instellen aanvinken en je directory aangeven (waar de .exe van sa-mp dus staat). Bij mij is dat "C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas SA-MP" maar dat is waarschijnlijk bij jou net een klein beetje anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.