Jump to content

Internet radio vs ether!


ikt

Wat luister jij?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Ether of internet?

    • Ether
      9
    • Internets
      5


Recommended Posts

Via internet doe ik eigenlijk nooit, want als ik toch achter mijn PC zit zet ik liever gewoon mijn eigen muziek op. Thuis ontvangen we digitale radio, dus dat is wel fijn. :) Op mijn kamer gewoon een draadje die het uit de lucht haalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een scanner. Waarmee ik normaal gesproken alleen de luchtvaart mee afluister. Maar ik kan mijn scanner ook op de module WFM zetten. En als ik dan 100.4(Q-music) of 103.4 (Radio Veronica) in tik, dan heb ik echter prima kwaliteit hoor. Alles komt zonder geruis of wat dan ook over.

Via Internet luister ik niet zovaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga toch voor de ether. Een FM-radio met ruis op de achtergrond vind ik toch sfeervoller dan een gelikte

mediaplayer waarin je keurig alle gegevens op een rijtje ziet staan. Het laatste is uiteraard veel functioneler, maar het doet

naar mijn mening wel af aan de beleving. Daarbij staat de radio bij mij sowieso niet zo vaak aan, meestal draai ik gewoon

de muziek die op m'n iPod staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...