Jump to content

Sapphire HD4870 Vapor-X 2GB


Venzio

Recommended Posts

Hey, ik wil graag een nieuwe Grafische kaart en ik zit te kijken naar: Alternate.

Ik wil even vragen, is dit een goede kaart, kan ik hier bijvoorbeeld Gta IV op maximaal spelen, word hij niet té warm dus hoe het met de koeling zit, ik wil hem op mijn Acer Aspire M3641 zetten.

Zou dit mogelijk zijn, en is dit een goede kaart?

Venzio.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik daar veel last van hebben? Het is namelijk 2048 mb, en de 5000 series zijn 1024mb, ik wil er graag wel een tijdje mee door als ik voor de 5000 serie ga dan kost een 2048 mb kaartje zo al 600 euro. Dat is wel iets of wat boven m'n budget.

@Senne, ik denk dat ik hem bij Databyte haal, ik heb alleen even gekeken voor het merk, en aangezien bij databyte zonder verzond kosten is want het is in Steenbergen en daar woon ik vlakbij is het nog iets goedkoper.

Heb jij nog een mening over de kaart?

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

2GB is eigenlijk voor de meeste games overkill, met 1GB heb je zat geheugen in huis. De 4870 is inmiddels toch wel weer verouderd, zeker met de aankomst van de 5xxx serie dus ik zou nog eens goed kijken wat het beste is, de 5xxx presteerd veel beter voor relatief minder geld...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want voor GTA IV is 1 GB dan weer niet genoeg om alles vol te draaien. :-( GTA IV gebruikt met alles op ultra high iets minder dan 1,5 GB geheugen. Maar ik zou toch die HD5850 nemen, als je kijkt naar de toekomst.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Binnekort wil ik een 4 slots of iets zodat ik er 2 neem en crossfire probeer, zou dat gaan die 5850 met de ene die ik wil?

Nee, je kan geen HD4870 met een HD5850 combineren. Ik zou het advies van Senne opvolgen en een Hd5850 nemen, die is een stuk krachtiger als de 4870 en niet zo veel duurder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...