onbekendeIV Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) ik krijg met kerst een ps3 60gb maar, het probleem is juist dat ik dat ik het ook wil gaan gebruiken voor muziek, films en wil ook de games installeren erop (zodat ik niet met diskjes klooi en stuk gaan) dat de HD een beetje te klein is. dus ik vroeg me af of het wel verstandig is om het te doen om bijv van 60 naar 250 of 500 te gaan en niet de console te beschadigen of iets ander waardoor die stuk gaat. filmpje: ik betaal dat ding zelf niet ff voor de duidelijkheid! me vader doet het! Bewerkt: 28 november 2009 door onbekendeIV Reageren
Dieko Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 60 GB PS3 variant wordt niet meer verkocht. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 60 GB PS3 variant wordt niet meer verkocht. dat weet ik. krijg een tweedehandse Reageren
Dieko Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 60 GB PS3 variant wordt niet meer verkocht. dat weet ik. krijg een tweedehandse Als ik jou was zou ik een PS3 slim halen. Die is goedkoop een heeft 120 GB. En de 60GB variant is 3 jaar oud Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 60 GB PS3 variant wordt niet meer verkocht. dat weet ik. krijg een tweedehandse Als ik jou was zou ik een PS3 slim halen. Die is goedkoop een heeft 120 GB. En de 60GB variant is 3 jaar oud nou eigenlijk twijfel of het wel een 60 is omdat me vader zegt dat hij wel ps2 spellen speelt. en trouwens hij weigert om een nieuwe te kopen. Reageren
Dieko Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 60 GB PS3 variant wordt niet meer verkocht. dat weet ik. krijg een tweedehandse Als ik jou was zou ik een PS3 slim halen. Die is goedkoop een heeft 120 GB. En de 60GB variant is 3 jaar oud nou eigenlijk twijfel of het wel een 60 is omdat me vader zegt dat hij wel ps2 spellen speelt. en trouwens hij weigert om een nieuwe te kopen. Zeg maar tegen je vader dat de PS3 Slim zuiniger is. En als je een nieuwe hardeschijf koopt voor de PS3 het evenveel gaat kosten als een PS3 Slim Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Hoeveel kost die tweede hands 60 GB versie? Btw: Ik heb nog de 60 GB versie die nog Ps2 games kan spelen, maar als ik de HDD verander kan ik dan nog Ps2 games spelen? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Als je je geheugen wil veranderen kan er niks kapot gaan als je het goed doet. Overigens is de 60GB versie 3 jaar oud net als de leden hierboven mij zeggen, dus is het beter om een Slim te kopen. Die's goedkoper, zuiniger en mooi van design. En je hebt meteen 120GB. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Hoeveel kost die tweede hands 60 GB versie? Btw: Ik heb nog de 60 GB versie die nog Ps2 games kan spelen, maar als ik de HDD verander kan ik dan nog Ps2 games spelen? die ps3 koste mn vader 225 met 2spelen en twee controllers Als je je geheugen wil veranderen kan er niks kapot gaan als je het goed doet. Overigens is de 60GB versie 3 jaar oud net als de leden hierboven mij zeggen, dus is het beter om een Slim te kopen. Die's goedkoper, zuiniger en mooi van design. En je hebt meteen 120GB. vertel dat mn eigenwijze vader maar! Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 OnbekendeIV, ik heb een paar maanden geleden een topic aangemaakt waar in staat hoe je een nieuwe harde schijf in je PS3 doet. Misschien helpt dit jou aangezien 60GB veelste weinig is voor muziek, films én games. Klik hier om naar mijn topic te gaan. Veel succes! Reageren
Rullez Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 (bewerkt) Hoeveel kost die tweede hands 60 GB versie? Btw: Ik heb nog de 60 GB versie die nog Ps2 games kan spelen, maar als ik de HDD verander kan ik dan nog Ps2 games spelen? De reden dat de 60GB versie wel PS2 spellen kan afspelen en de andere versies niet zit hem niet in het aantal gigabytes. Het zit hem in een chip die in de PlayStation 3 zit. Daarom kan jij ook rustig je hdd verwisselen zonder minder functies op je PS3 te krijgen. Zou het wel zo zijn dat je dan geen PS2 games meer zou kunnen af spelen zou dat moeten betekenen dat er wat op hdd staat. Dan zouden hackers er allang al achter zijn gekomen en waren de andere versies ook al gekraakt en konden we daar nu ook al PS2 games op afspelen. Edit: Nog even de vraag beantwoorden van de topicstarter, zelf vind ik het redelijk verstandig dat je het aan het begin doet. Je hoeft geen savegames, etc. over te plaatsen wat een hoop werkt bespaard en het brengt je console niet in gevaar aangezien en je garantie niet stop zet en alles zo simpel is gehouden. Bewerkt: 19 november 2009 door Rullez Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Hoeveel kost die tweede hands 60 GB versie? Btw: Ik heb nog de 60 GB versie die nog Ps2 games kan spelen, maar als ik de HDD verander kan ik dan nog Ps2 games spelen? die ps3 koste mn vader 225 met 2spelen en twee controllers Ja als je dan nog een nieuwe HDD moet kopen kom je toch veel voordeliger uit met een Playstation 3 Slim ook al krijg je bij die 60 Gb versie 2 controllers en 2 games. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Hoeveel kost die tweede hands 60 GB versie? Btw: Ik heb nog de 60 GB versie die nog Ps2 games kan spelen, maar als ik de HDD verander kan ik dan nog Ps2 games spelen? die ps3 koste mn vader 225 met 2spelen en twee controllers Ja als je dan nog een nieuwe HDD moet kopen kom je toch veel voordeliger uit met een Playstation 3 Slim ook al krijg je bij die 60 Gb versie 2 controllers en 2 games. het gaat gewoon omdat de 60 ps2 spellen kan afspelen en dat ik niet 2 consols nodig heb voor het spelen. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 het gaat gewoon omdat de 60 ps2 spellen kan afspelen en dat ik niet 2 consols nodig heb voor het spelen. Heb je vooraan 4 usb poorten zitten zoja, dan heb je 60 GB, Niet gaan zeuren je kan beter slim kopen ik zou zeggen kijk naar de gamekings tutorial Harde schijf vervangen PS3 Een nieuwe harde schijf moet een 2,5 laptop harde schijf zijn deze kosten rond de 50 euro voor 250 GB Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Waarom kan je beter een Slim kopen? Ik persoonlijk vind de Slim een behoorlijke faal: je kan er geen andere OS meer op installeren, hij ziet er imho nogal verkracht uit en aangezien PS2 spellen spelen een van de criteria is, is de Fat 60GB ook een uitstekende keuze. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.