Jump to content

Wedding


Vinnie_A

Recommended Posts

Ik heb het spel zeg maar zo goed als uitgespeeld, de missie one last thing voltooid, en daarna gaan roman en mallorie trouwen. Ik krijg dus een telefoontje van roman dat de trouwerij de volgende ochtend om 10 uur is. Maar daarna gebeurd er niks. De volgende dag krijg ik weer hetzelfde telefoontje en dit gaat zo maar door.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt waarschijnlijk omdat je (nog) geen net pak en schoenen hebt gekocht van Perseus. Je kunt de missie pas starten als je een net pak en schoenen heb gekocht voor de bruiloft. Als het nog geen 10:00 is, is het handig om even te safen zodat de tijd versnelt.

Link to comment
Delen op andere websites

En jullie vergeten dat je Kate moet ophalen voor de trouwerij. Dus alles even snel voor je op een rijtje. Trek een net pak aan met smart shoes, haal Kate op (Zal vast wel een marker staan) en dan iets voor 10e bij de kerk staan. :) Heb je nog niks van Kate gehoord probeer haar dan te bellen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

En jullie vergeten dat je Kate moet ophalen voor de trouwerij. Dus alles even snel voor je op een rijtje. Trek een net pak aan met smart shoes, haal Kate op (Zal vast wel een marker staan) en dan iets voor 10e bij de kerk staan. :) Heb je nog niks van Kate gehoord probeer haar dan te bellen. :)

Als je voor het geld hebt gekozen in de vorige missie zal Kate helaas niet meegaan omdat zij teleurgesteld is in Niko.

Link to comment
Delen op andere websites

daar ben ik nu ook Roman die had me drie keer achter elkaar met het zelfde telfoontje gebeld terwijl ik al een pak met das en nette schoenen aanhad

na een tijdje belt Niko Kate om naar de trouwerij te gaan dan begint de missie

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt waarschijnlijk omdat je (nog) geen net pak en schoenen hebt gekocht van Perseus. Je kunt de missie pas starten als je een net pak en schoenen heb gekocht voor de bruiloft. Als het nog geen 10:00 is, is het handig om even te safen zodat de tijd versnelt.

Je moet er dan wel mee opletten datsaven (slapen) 6 ingame uurtjes in beslag neemt, en als je dan later als 10:00 wakker wordt zal je waarschijnlijk moeten wachten tot de volgende dag. :Y

Was je ook toevallig niet met een zijmissie bezig tussen 9:00 en 10:00? :?

Want tussen dat uur begint de missie. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...