Vinnie_A Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 Ik heb het spel zeg maar zo goed als uitgespeeld, de missie one last thing voltooid, en daarna gaan roman en mallorie trouwen. Ik krijg dus een telefoontje van roman dat de trouwerij de volgende ochtend om 10 uur is. Maar daarna gebeurd er niks. De volgende dag krijg ik weer hetzelfde telefoontje en dit gaat zo maar door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2009 Dit komt waarschijnlijk omdat je (nog) geen net pak en schoenen hebt gekocht van Perseus. Je kunt de missie pas starten als je een net pak en schoenen heb gekocht voor de bruiloft. Als het nog geen 10:00 is, is het handig om even te safen zodat de tijd versnelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2009 Je hoeft het niet te kopen aangezien je al een net pak in je Kledingkast hebt zitten van een van de voorgaande missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon1994 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2009 Dan is het wel de bedoeling dat je het pak draagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 En jullie vergeten dat je Kate moet ophalen voor de trouwerij. Dus alles even snel voor je op een rijtje. Trek een net pak aan met smart shoes, haal Kate op (Zal vast wel een marker staan) en dan iets voor 10e bij de kerk staan. Heb je nog niks van Kate gehoord probeer haar dan te bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 En jullie vergeten dat je Kate moet ophalen voor de trouwerij. Dus alles even snel voor je op een rijtje. Trek een net pak aan met smart shoes, haal Kate op (Zal vast wel een marker staan) en dan iets voor 10e bij de kerk staan. Heb je nog niks van Kate gehoord probeer haar dan te bellen. Als je voor het geld hebt gekozen in de vorige missie zal Kate helaas niet meegaan omdat zij teleurgesteld is in Niko. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Ik had dit ook. Ik had altijd autosave maar nu ging ik gewoon naar het bed en toen saven. Daarna kreeg ik m wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2009 De beschrijving van de topicstarter klopt sowieso niet. Want je moet daarna sowieso A Dish Served Cold of If the Price is Right doen. Daarna het pak + schoenen aantrekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 daar ben ik nu ook Roman die had me drie keer achter elkaar met het zelfde telfoontje gebeld terwijl ik al een pak met das en nette schoenen aanhad na een tijdje belt Niko Kate om naar de trouwerij te gaan dan begint de missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Dit komt waarschijnlijk omdat je (nog) geen net pak en schoenen hebt gekocht van Perseus. Je kunt de missie pas starten als je een net pak en schoenen heb gekocht voor de bruiloft. Als het nog geen 10:00 is, is het handig om even te safen zodat de tijd versnelt. Je moet er dan wel mee opletten datsaven (slapen) 6 ingame uurtjes in beslag neemt, en als je dan later als 10:00 wakker wordt zal je waarschijnlijk moeten wachten tot de volgende dag. Was je ook toevallig niet met een zijmissie bezig tussen 9:00 en 10:00? Want tussen dat uur begint de missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.