AeroCool (gast) Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 beste iedereen ik zoek een clan voor de pc versie er is wel 1 probleem ik kom alleen in lobby's waar weinig mensen zijn als ik er emaal in zit en het word druk dan blijft hij het wel doen dat is de engste probleem mijn nat is open en niet strikt ik ben een beginner dus ik kan nog niet goed in wars groetjes
woveriene Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 beste iedereen ik zoek een clan voor de pc versie er is wel 1 probleem ik kom alleen in lobby's waar weinig mensen zijn als ik er emaal in zit en het word druk dan blijft hij het wel doen dat is de engste probleem mijn nat is open en niet strikt ik ben een beginner dus ik kan nog niet goed in wars groetjes Voor een overzicht van de clans klik je hier Ik adviseer Kiwi United , omdat dat volgens mij de actievste clan op pc gebied is
Jacky-2007 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Kijk even in IV: Technische Problemen voor het zoeken naar een oplossing voor je connectiviteitsproblemen.
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 heb ik al lang gedaan maar ik dacht zet het er even bij want dan weten de gene dat ik gelijk niet met de wars mee kan doen en deze mag een slotje op heb al een clan >>> Door Sandra: Keej...<<<
Recommended Posts