franktastic Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hoi mensen! Ik heb afgelopen vrijdag SA gekocht en ben alleen nog maar gezig geweest met het proberen SA goed te laten werken. Ik ondervind grote problemen met de textures van de gebouwen, omgeving, straten etc. En ook zodra ik op een hoge res. iets instel valt me pc vaak spontaan uit. Een screenshot zegt meer als 1000 woorden dus ik heb hieronder even twee voorbeelden van mijn problemen: Textures van muren etc. http://www.thumbsupdesign.net/sa/textures.jpg Auto's en mensen zijn opzich goed http://www.thumbsupdesign.net/sa/pplandcars.jpg Het gekke is dat de auto's en de voetgangers er opzich toch goed uitzien maar de rest dus niet! Hieronder ff wat spec van me pc etc. Windows XP Prof. DirectX 9.0b (had eerst 9.0c maar had om te testen ff downgraded) NVIDIA GeForce 4 Ti 4200 (128 mb) Pentium 4, 2,4GHz 512 mb geheugen Ik heb al geprobeerd... 1) Alle opties/resoluties in SA voor het beeld, met als resultaat: niks en pc die uitvalt. 2) Nieuwste drivers voor me GeForce 3) Nvidia OMEGA drivers 4) Up en downgraden van dirextX 9.0b en 9.0c 5) SA opnieuw instaleren 6) MultiRes (met drivers oid) geinstalleerd 7) Programma ATI (voor beeldscherm oid) Internet afgezocht naar oplossingen op fora's etc die allemaal tot dusver niet hebben geholpen. Heeft één van jullie het zelfde probleem of weet iemand een oplossing? Alvast bedankt! Groet, Frank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keeper Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Reinstall het spel eens? verwijder dan ook je keys uit je register (pas wel op als je dit doet--> start-->uitvoeren--> regedit ...zoek op gta/san andreas (nogmaals PAS OP ga er NIEt heen als je totaal geen verstand van pc heb )!! het lijkt namelijk op missende data onderdelen! Bewerkt: 12 juni 2005 door keeper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
franktastic Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 @ keeper SA (weer) verwijderd en toen handmatig en met zoekfunctie gezocht maar kennelijk had de uninstall alle keys verwijderd van SA, rockstar games etc alleen wat vice city keys tevinden. Nu ik SA opnieuw heb geïnstaleerd zijn de keys er wel alleen nog steeds heb ik de zelfde problemen... Iig bedankt voor je tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 franktastic ; Gooi die tool van ATI eens weg , wat moet je hiermee als je een NVidea kaart hebt... ??? Probeer eens ; www.hitmanpro.nl , download , isnatlleer , gebruik www.ccleaner.com , download , installeer , clean all Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erwin S Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 @franktastic Ik heb precies het zelfde probleem en ik heb ook alles al geprobeert...maar niks helpt. Weet wel dat Vice City het zelfde probleem heeft maar daar hebben ze een patch voor uitgebracht. Dus ik hoop dat ze dat nu ook weer doen. Dua mocht iemand iets meer weten over die Patch... laat het even weten. Want zo is GTA SA niet te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
franktastic Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Het rare was dat ik Vice en Gta3 altijd probleemloos heb kunnen spelen dus ik hoop echt dat er snel iets van een patch komt! Anders is het natuurlijk zonde van de €50 betaalde euries voor het zo onwijs leuke spel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jarun Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 JA heb ook last van hetzelfde probleem en kon ook gewoon vice en 3 spelen! :angry: Heb er ook niet zoveel verstand van maar het zuigt wel dat het beeld zo flipt, ik kan ongeveer 3 a 4 minuten spelen en daarna begint ie raar te doen! en als ik in de buurt blijf van mun savehouse blijft ie langer goed! hoop ook dat er snel iets op gevonden wordt! ik koop ook niet vaak spellen maar dan doe je dat een x en dan krijg je dit en ruieln tegen iets anders wil ik ook niet ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.