Dexist Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 hallo! ik ga binnenkort windows 7 installeren. maar hebben jullie enige ervaring of gta sa en Sa-Mp het doen op windows 7(64bit) Reageren
Kryziek Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Die werkt Ik heb ultimate 64bit Reageren
Ghosty Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Ja, google de volgende keer. Het eerste resultaat dat ik vond met 'SA-MP Windows 7'... Reageren
woveriene Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Werkt ... Maare , is jou signature niet veel te lang 0.0? Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Maare , is jou signature niet veel te lang 0.0? Nee, en dat is nou gezichtsbedrog te noemen. Zijn signature is langwerpig, die van jouw heeft al veel meer hoogte. Volgende keer kun je met je rechtermuisknop op het plaatje ook op "Eigenschappen" of iets dergelijks klikken, om het formaat te zien. Reageren
Sebassje Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 SA-MP bugt al genoeg, download gewoon MTA: http://mtasa.com/ Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 (bewerkt) MTA en SA:MP hebben ieder hun eigen voordelen, en om eerlijk te zijn, ik ben meer en ergere bugs in MTA tegengekomen dan in SA:MP. Zeker sinds 0.3a uit is van SA:MP. MTA is beter synched, maar slechts voor 128 spelers. SA:MP is prachtig synched @ 500 spelers. Voorbeeldje waarom je voor SA:MP zou kiezen. MTA ondersteunt veel meer functies, zoals headshots, en shots in andere lichaamsdelen. Reden om MTA te kiezen. MTA heeft vele malen minder spelers dan SA:MP. Reden om SA:MP te kiezen. En zo kan ik nog wel even doorgaan, dus iemand adviseren kan, maar aandringen vind ik niet. Het gebruik van beide is eigen mening. MTA 1.1 ftw. SA:MP 0.5 zal vergeleken met dat nog zuigen. Bewerkt: 8 november 2010 door Remi-X Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 MTA en SA:MP hebben ieder hun eigen voordelen, en om eerlijk te zijn, ik ben meer en ergere bugs in MTA tegengekomen dan in SA:MP. Zeker sinds 0.3a uit is van SA:MP. MTA is beter synched, maar slechts voor 128 spelers. SA:MP is prachtig synched @ 500 spelers. Voorbeeldje waarom je voor SA:MP zou kiezen. MTA ondersteunt veel meer functies, zoals headshots, en shots in andere lichaamsdelen. Reden om MTA te kiezen. MTA heeft vele malen minder spelers dan SA:MP. Reden om SA:MP te kiezen. En zo kan ik nog wel even doorgaan, dus iemand adviseren kan, maar aandringen vind ik niet. Het gebruik van beide is eigen mening. Aangezien ik vaak in me eentje werk (script werk), hoeft dat veel spelers niet van mij, dus dat SA:MP valt al af. Wat ik wil zijn functies en sync. En dat heeft MTA >>> Door VWO-er: Het gaat hier of SA-mp op Windows 7 werkt, niet welke multiplayermodificatie beter is<<< Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Mooi om te horen dat GTA SA en SA-MP op W7 werkt (ik wil hem misschien ook kopen) En werkt IV ook goed op W7? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.