justinjh12 Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Oke, ik heb gta sa gister gekocht geinstaleerd en er gelijk mods op gezet via sami maar ik wist niet hoe je kon back uppen ofzzo dus ook niet gedaan maar niet als ik new game druk stopt hij ongeveer halverwegen met laden HELP A.U.B Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 (Verkeerde Subforum) Jij zal gewoon even alle mods moeten uninstalen, SAMI uninstallen, DownGradePatch downloaden, installeren, SAMI terug installeren... en het werkt . Reageren
justinjh12 Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 maar wat als je de namen niet meer weet van de mods XD en sami hebt verwijderd XD Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 maar wat als je de namen niet meer weet van de mods XD en sami hebt verwijderd XD SAMI verwijdert, terug installen en eens kijken of je die mods kunt verwijderen in SAMi zelf, je moet ze niet kennen, ze moeten er allemaal uit . Reageren
justinjh12 Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Gelukt mods verwijdert en effe een link van die ding die ik moest downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.